Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Elliot sov 19-07.50 utan uppvak. Hade jag varit frisk hade det varit skönt. Dessutom gick det larm vid 5 i morse så det tog ett tag att somna om. Usch. Trist när det typ är mörkt fortfarande när klockan är åtta. :(

• Momalicious

Jenni: jag ska se det imorgon. Läst lite om det i förväg här på fl och det är ju helt sjukt att de inte gör allt för att undvika att det händer. :(

• Momalicious

Ja fy. Jag såg det förut. Jag hade ju "tur" (borde väl vara en födande kvinnas rättighet?!) att få en bra BM som gjorde allt för att undvika bristningar.

• Momalicious

Usch vad jobbigt! :(

Elliot har varit såååååååååå gnällig idag. Verkligen hemskt! Ibland duger ingenting. Gav honom Alvedon för tänkte att han kanske hade ont men det har inte gjort nån märkbar skillnad. Kul! Inte. Inte ens bli buren är speciellt kul. Så jobbigt när man inte kan hjälpa dom. Tror inte ens han vet själv varför han är gnällig..

• Momalicious

Jaha, vad hände med att sova bra? Elliot har vaknat var TIONDE minut från 23 fram tills nu. Min sambo har suttit inne med Elliot i hans rum, och jag har vaknat varje gång Elliot gjort det. Han låter en del. Ska det hålla på så nu istället?

• Momalicious

Åh vad man är beroende av Facebook ändå. En kille jag var kompis med i skolan har tagit bort sin Facebook och nu känns det som han är död, typ. Har inget telefonnummer, han finns inte på Eniro, och ingen Facebook. Gud vad knäppt. Min reaktion alltså

• Momalicious

De där underbara nätterna har sen natten till fredag ersatts med vakna vid 23 och sedan vägra sova annat än i famnen och även då vaknar han hela tiden. Dagarna har varit GNÄLLIGA men idag har han varit hyfsad. Bävar verkligen inför veckan, är så trött så jag vill gråta och sambon lika så. Blä. Jag hoppas hoppas HOPPAS att det återgår till hans fantastiska vanor snarast för fortsätter det så här dör jag nog en smula.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !