Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Hehe, finns ju ingen vits att ha massa russin överallt när man inte gillar dom ändå
Hehe, finns ju ingen vits att ha massa russin överallt när man inte gillar dom ändå
Oj, jag bajsar varje dag!
Idag blev det gott kött med god sås, ris och ruccola. :)
Satt och läste i förlossningsjournalen igår. Upptäckte då att jag fick en grad 2 bristning. :o Det lät så hemskt haha. Det har ju läkt superbra men själv uttrycket lät hemskt. Usch. Det motsvarar tydligen ett klipp. Får väl vara glad att jag inte kände att jag sprack iaf
I lågstadiet var det en i min klass som var laktosintolerant men hon hade några tabletter hon tog innan hon åt som gjorde att hon kunde äta vanlig mat. Finns det fortfarande?
Usch var precis i tvättstugan och hörde massa konstiga ljud så jag vek så fort så armarna nästan gick av och sen halvsprang jag hem haha. Sjukt obehagligt!
Idag är Elliot 11 månader! :) Herreguuuud, bara en månad kvar till hans allra första födelsedag.
Era små fyller ju om bara några dagar! Helt galet! :)
Idag åt vi entrecote, klyftpotatis, ruccola och getost. Var gott. Ibland får man äta nåt extra gott!
Och jag har också en bajs-fråga.
Elliot fick smaka russin igår och idag. Både igår kväll och nu ikväll har han haft ont i magen. Funkar russin som katrinplommon eller nåt? Det är det enda han fått som inte han ätit innan. :(
Han har kanske ätit tio idag och tio igår. Kan kroppen smälta russin? För antingen kan inte hans kropp det eller så har han inte tuggat, det låg hela russin i bajsblöjan förut.