Inlägg från: Jenni78 |Visa alla inlägg
  • Jenni78

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag skulle vara jätteglad om hon kunde somna bredvid mig på 15 minuter. Grattis! Glad

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Jag håller helt med snuttan. Jag misstänkte att det skulle bli ett jäkla liv här inne efter mitt inlägg. Man måste ändå respektera varandras åsikter även om man inte håller med. Säga sin åsikt utan personliga påhopp. Jag vill ha tips och råd inte skrämselpropaganda. Angående somna själv så skriker hon lika mycket om jag ligger bredvid i sängen. Jag tror inte vi klarar av skrikmetoden även om det kanske skulle vara det bästa på sikt. 

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Tack för tipsen Ryder! {#emotions_dlg.flower} Ska kanske ta mig ner till bibblan och läsa dårå... Det andra: Check! Flört

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    mamma smurfen skrev 2011-11-10 11:25:22 följande:

Jag kom på en till, att låta någon annan familjemedlem/vän lägga henne

några ggr så kanske ni bryter cirkeln?

Ja, just ja. Det har jag ju hört talas om när du säger det. Vi har inte lämnat henne ens på dagen. Men imorgon ska mormorn vara barnvakt en stund. Sen kanske vi (jag) vågar lämna nattetid. Skrattande Tack för det Smurfen!
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Kram till dig Toksnippa! {#emotions_dlg.flower}

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Mammasmurfen: Ja, shit man undra ju om det kan vara lönsamt med så mycket utskick. Jag får från LaRedoute och Ellos nästan varje vecka. Jag har köpt en lampa på Ellos en gång när det var 50% och fri frakt. LaRedoute köpte jag också när det var 50% (en mammatröja). Jag har 0 kr i inkomst. Ändå fortsätter de att skicka. Obestämd

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Hon somnade bredvid mig i vår säng!  Hon tumlade runt som en tornado men somnade efter 30 min cirkus. Nu ska jag kopiera den här dagen och se om det fungerar imorgon också. Både ledsen och glad kväll. Imorgon åker jag till veterinären igen. Får se om vi får ha kvar vår fina katt.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-10 20:17:06 följande:
    men fy vad är det som är fel ?
    Sköldkörtel och njurar som knasar. De ska analysera ett urinprov som jag tagit ikväll, kolla blocktryck och bedöma om det går att medicinera honom. Han ser ut som ett benrangel nu och går omkring och ylar dag som natt.
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-10 20:34:31 följande:
    men oj hoppas det blir bättre med honom låter inte kul alls att det kan gå pass långt att dom mår så dåligt.
    Så hans njurar är inte som dom ska alltså ?
    Äter han något ?
    Jag har själv 2 katter och dom är som mina små barn.
    Så det är jobbigt när katter har det så dåligt.
    Hoppas missen din mår snart bättre.
    Kommer han bli inlagd ?          
    Tack för omtanken! Nej, det har gått fort. Han äter dåligt och dricker mycket. Ja, han är ju en familjemedlem. Han har följt mig i 12,5 år. Det är jättejobbigt. Jag vet inte vad de kommer att göra imorgon. Jag försöker ställa in min på det värsta och då blir man ju inte så munter...
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-10 20:39:50 följande:
    Kan han ha urininfektion ?
    Nej, det skulle de sett på blodprovet de tog första gången vi var där.
    Vanja 3 december 2010
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !