Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag skulle vara jätteglad om hon kunde somna bredvid mig på 15 minuter. Grattis!
Jag skulle vara jätteglad om hon kunde somna bredvid mig på 15 minuter. Grattis!
Jag håller helt med snuttan. Jag misstänkte att det skulle bli ett jäkla liv här inne efter mitt inlägg. Man måste ändå respektera varandras åsikter även om man inte håller med. Säga sin åsikt utan personliga påhopp. Jag vill ha tips och råd inte skrämselpropaganda. Angående somna själv så skriker hon lika mycket om jag ligger bredvid i sängen. Jag tror inte vi klarar av skrikmetoden även om det kanske skulle vara det bästa på sikt.
Tack för tipsen Ryder! Ska kanske ta mig ner till bibblan och läsa dårå... Det andra: Check!
Jag kom på en till, att låta någon annan familjemedlem/vän lägga henne
några ggr så kanske ni bryter cirkeln?
Kram till dig Toksnippa!
Mammasmurfen: Ja, shit man undra ju om det kan vara lönsamt med så mycket utskick. Jag får från LaRedoute och Ellos nästan varje vecka. Jag har köpt en lampa på Ellos en gång när det var 50% och fri frakt. LaRedoute köpte jag också när det var 50% (en mammatröja). Jag har 0 kr i inkomst. Ändå fortsätter de att skicka.
Hon somnade bredvid mig i vår säng! Hon tumlade runt som en tornado men somnade efter 30 min cirkus. Nu ska jag kopiera den här dagen och se om det fungerar imorgon också. Både ledsen och glad kväll. Imorgon åker jag till veterinären igen. Får se om vi får ha kvar vår fina katt.