Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

AnnaCL skrev 2011-10-27 08:21:58 följande:
    Och här väntar vi med dagis lite. Jag ska vara hemma tills hon är 1,5 år och sedan ska maken vara hemma i 10 månader. Hon kommer då att vara cirka 2,5 år när hon börjar på dagis och då är det verkligen dags.
    Åh vad mysigt, vi hade också velat dela på det och vara hemma runt 1 år var men eftersom jag pluggar och sambon har jobb så går det inte Rynkar på näsan
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-27 10:55:08 följande:
    Elias skulle ha redan börjat när han var 10 månader gammal.
    men jag sa stopp till det och fick förlängd mammalediget till 2 mån till .
    Så nu kommer han att börja dagmamman 1 december .
    Då e han 1 år    
    Oj 10 mån det var verkligen tidigt ... Marcus kommer börja Januari 2013 då är han 2 år och 1 månad Glad
  • April barn
    Momalicious skrev 2011-10-27 12:55:37 följande:
    Är Euroshoppers blöjor bra? Köpte ett paket idag, kostade bara 30 (!) spänn för 50 blöjor så är det värdelöst kan man ju slänga det.
    Jag skulle inte använda dem med tanke på vad de har i blöjorna som ligger mot huden Obestämd Vi har beställt eco blöjor på nätet som inte alls var farligt dyra Tungan ute
  • April barn

Jag kan inte svar mer exakt vad som finns i mer än det vanliga som finns i de flesta blöjor i affären tex lotion, klorblekningsmedel, parfym ibland mfl. Men det är ju som med det mesta, billiga varor behöver inte genomgå hårda (dyra) kontroller om vad varan innehåller.
    Du kör naturligt vis på det som passar er, säger bara att jag inte skulle använda det Glad hälsa är viktigare än ekonomi för mig Tungan ute

• April barn

Nej direkt livsfarligt är det ju inte, men ohälsosamt är ju en annan sak. Finns hur mycket skadliga ämnen som helst bara i maten vi får köpa och äta i affären så blöjorna är inte sämre de Flört