Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hej alla, liten uppdatering här:

Hade Denise i natt(på sjukhuset här tar de hand om bebisarna på nätterna om du inte säger till) för att se om hon var lika lugn på natten som på dagen.
    Hon sov INGENTING:((! Kl 5 skulle de hämta henne igen för ett bad och jag räknade minuterna ! Självklart så slocknade hon som en sten så fort hon blivit överlämnad!!

Blir kul sen när man kommer hem och Oliver 15 månader (idag) vaknar kl 7.:)

• Stronza simpatica

En gång iveckan? Här är jämt ett Bombnedslag och det sista vi är är städfreaks men vi MÅSTE dammsuga och svabba golven, iaf i köket och vardagsrummet MINST varannan dag annars blir det en svinstia här!!:)

• Stronza simpatica

Jodå eftersom sambon fortf inte jobbar är det ju inte jobbigt än alls:), plus att lilla Denise är så snäll. Hon gråter bara när hon är hungrig annars sover hon och bajsar mest:)!
    Det är underbart att ha två men man lider hela tiden av dåligt samvete eftersom man känner att man inte kan tillbringa lika mkt tid med dom båda. När D måste ammas så kan jag inte leka med Oliver och han måste hållas under uppsyn hela tiden om jag har D i famnen nära honom för han fattar inte det här med att va försiktig med henne.

• Stronza simpatica

Oliver vaknar 6-6.30 numera:(..(en Tim tidigare än innan).
    Får sin mjölkflaska på 300 ml.
    10.00 frukost med mig, macka eller skorpa, yoghurt.
    12 ( om han inte hunnit somna)) gröt en portion.
    16.00 pasta med köttburk eller ngt kött vi lagat och som vi maler ner i pastan.
    19. Mjölkflaskan 300 ml

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !