Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Suzzy: hade gärna fött naturligt men idet här landet är ks obligatoriskt om man tidigare gjort ett och det inte passerat mer än 2 år.

Jag är i ve 37+2. bf 16 mars.

• Stronza simpatica

Har inte haft värkar sen i går förmiddag så det har lagt sig, skönt:)!
    Har en del och fixa innan ons:)!

Vågar knappt tänka att jag ska få ha en levande liten frisk dotter. Vågar liksom inte ta ut ngt i förskott. Är orolig att hon inte skall överleva eller att hon är gravt sjuk etc etc.
    I marsforumet jag håller hus är vi så himla många och statistiskt kan det ju inte gå bra för alla. En tjej har nyligen fött och förlorat en son, 12 timmar fick de tillsammans (!

• Stronza simpatica

Tack Moma, lillsnurr och april barn för era lugnande ord, de hjälper faktiskt!:))

Imorgon och sen blir jag inlagd och på tors snittat dom. Nervöst!
    Grät i dag när vi kom hem och sambon nattat Oliver och det slog mig att på ons när min sambo kommer och besöker mig på sista besökstiden kl 20 så kommer det vara en annan ( hans syster) som tröstar honom omhan vaknar till efter han gåttboch lagt sig. Det har aldrig hänt innan och jag börjar gråta bara jag tänker på det! Känns så jobbigt att vara ifrån honom i hela 5 dgr, har aldrig vart ifrån honom innan, Max 3 Tim som mest.

• Stronza simpatica

Mg: vad härligt att det är så, just nu är det svårt att föreställa sig att hon kommer kännas lika speciell och underbar som Oliver. Men det kommer hon ju så klart!

• Stronza simpatica

Usch nu kom det in en tjej i mitt rum som precis gjort ks och jag hade somnat och var så lugn så och efter att ha hört hennes jämmer över smärtan minns jag hur jävla ont det gör efteråt och nu är jag allt annat än lugn:(! Kommer INTE kunna sova i natt!!!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !