Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nhjärtad, när fick du första?
Ludi: jag förstår att det känns jobbigt. Är du säker på att du aldrig vill ha fler barn? Kanske ändrar du dig om några år..?
Nhjärtad, när fick du första?
Ludi: jag förstår att det känns jobbigt. Är du säker på att du aldrig vill ha fler barn? Kanske ändrar du dig om några år..?
April barn: ja det var det verkligen, och kärleken är fortfarande lika stark vilket känns underbart. Vi bodde ihop från dag ett, åkte bara hem för att hämta mer kläder ibland. Förlovade oss gjorde vi knappt två månader efter vi blev ett par. :)
Ludi; håller med Majorima, känns jättejobbigt att läsa! Du är ju värd ett "riktigt" förhållande, med någon som älskar båda dina barn!
Och du förtjänar fler barn ludi!!
Jag tycker du gör rätt i att lämna om han inte blir väldigt bra fort, men det kan vara ett svårt steg att ta, särskilt om man har barn! Du är iaf en jättebra mamma och tjej och förtjänar det bästa, inte nån som tror att du ska vara hans mamma.
Jag hoppas du tar åt dig av alla fina råd i tråden ludi! Och du har ju mig på fb så bara skriv om du vill ha stöd eller vad som helst! Kram!
Anna: åh vad jobbigt! :( jag hoppas du mår bättre snart! Jag är sjukskriven 50 % just nu och jag känner mig redan efter tre veckor som en bra mamma som orkar och vill leka. Känns jätteskönt! Krya på dig!
Om nån annan vill ha mig på Facebook så inboxa! Har kanske inte lust att lämna ut allt här. ;) Kram godnatt på er!
Elliot sov 18.30 till 8.30 med ett uppvak. Han har inte vaknat tidigare än 7.30 den senaste veckan och sovit mest hela nätter. GILLA!
Idag är det ett år sedan jag tog körkort! Då var jag i vecka 33+4 om jag inte minns fel!
Jag beställde ju gravtest igår så ska ta ett idag. Usch, jag är så sugen på att bli gravid igen. :( men jag SKA vänta!