Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Persikan: vilken koll du har;), ja ve 21 är jag i nu och med oliver släppte illamåendet i ve 15 men inte denna gången inte:(((!
Persikan: vilken koll du har;), ja ve 21 är jag i nu och med oliver släppte illamåendet i ve 15 men inte denna gången inte:(((!
Moma: usch att folk inte är rädda för att släppa iväg sina barn så där och så sent, väldigt märkligt!
Har bara tillgång via iphonen nu då datorn är paj så kan inte posta några bilder men jag är huge:D!
Persikan: just nu har jag inte hf men jag uteslutet inget och är tacksam för varje ve som passerar utan högt blodtryck:).
Längtar tills jag slipper vara gravid och har min lilla bebis förhoppningsvis frisk i famnen. Detta är sista graviditeten för mig känner jag.
April barn: lustigt det där, eftersom alla bm alltid säger att desto sämre man mår desto hälsosammare är bebisen!
Vilken ve fick du Ma i?:(
Ja jag vet inte men det är flera som sagt det till mig, att det är ett tecken på att bebisen är frisk. Men sånt vet man nog aldrig men om barnet hade dött i ve 8 slutade du inte må dåligt då senare?
Konstigt nog rättade sig oliver efter tidsombytet och vaknade 7:))!
Jag har inte sovit på mage sen jag blev med oliver eftersom jag gjorde kejsarsnitt med honom. Fasar för att göra det igen! Det enda positiva är att allt där nere är in takt och oförändrat.
Toksnippa: GRATTIS va kul!! Sååååå roligt verkl, hoppas vi båda slipper föda tidigare denna gången:)!
När jag ser andra fr förra samma tråd som är gravida igen tänker jag: oj redan, va tidigt, att man orkar, och sen inser jag att jag ju också är gravid och vart det ännu längre:D!!
Helt sjukt, man inte fatta att man är här igen med stor mage och mår för jävligt. Spydde i morse :(.blir påmind om min graviditet mest pga att jag mår så dåligt jämt och nu så känner jag sparkarna nästan dagligen, annars tänker jag inte på det så mkt faktiskt!:)
Tror vi är tre va?
Cissi: va kul, snart ska hela tråden ha mer barn:))!