Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Här är det värsta sömnfesten. Sovit sen 11:20 och sover än! Hon brukar ju aldrig sova mer än 40 men vi provar bara en vila idag på ronjas önskan

• thegoddess

Vakna 6, somna 40 min nånstans runt 9, sen 40-1 timma runt 12. Hon sov 2,5 timma. Skönt

• thegoddess

Det sticker inte alls i ögonen när andra barn sover bra hihi nä då... Skönt moma.

Ronja sover nu 1-2 ggr om dagen. Men sista dagarna har det blivit 1 ca 11-13 nånstans emellan där. Så visst är det skillnad

• thegoddess

Jag läste nånstans att omega 3 kan lugna lite. Behöver ju inte vara så att han har adhd nu då men omega 3 ska vara bra fördet med.
    Jag har ju oxå super aktiv tjej här och har tänkt i adhd banorna med. Men känns ändå som hon har koncentrationen när hon väl sitter och leker.
    Vi har det skit tufft nu och det gnälls hela dagarna och dagsömnen krånglar mycket.
    Vet inte vart jag ska ta vägen emellan åt

• thegoddess

Ingen av oss har adhd vad vi vet men det finns tendenser på sambons sida på flera håll utan diagnos. Jag hat ju jobbat med många med adhd så man kan ju ana lite så.
    Jag funderar på att prova omega 3 på ronja med det är ju liksom bra även om man inte har adhd. Men väntar nån månad.

• thegoddess

Jag har jobbat på daglig verksamhet och vart fotbollstränare i grunden BoIS i Gbg i flera år.

• thegoddess

Blir galen när man skrivit ett långt svar i en tråd och så står det ingen behörighet när man skickar. Varför?

Ronja sov mellan oss i natt då demon vägrade somna på annat sätt igår. Jag har givetvis sovit slut och nackspärren är ännu värre idag. Ronja ville upp 5:30 trots hon somnade senare igår så spelar ju ingen roll när man lägger henne.

Funderar på barnkalaset lite... Vill göra strutar till barnen med tex morots stix och lite bebis vänligt och nån liten leksak tänkte ev såpbubblor som mamma får blåsa. Sen kom jag på att barnen är 1 år, 1,2 år, 7 mån, 2 år, 2,5 år och 6 år. Ska man göra flera olika hmmm.

• thegoddess

Grattis Anton!!

Skönt det funkade bra med Elias hos dagmamman.

Angelique: fint ul.. Fint namn med

Idag har vi vart på ÖF. Ronja är tillbaka igen! Gladare, Hon går igen utan att hålla handen. Fasen börjat släppa hoppas jag. Jag har kommit på att 1 vila på dagen inte funkar. Blir 2 ett tag till.

• thegoddess

Nåt kul tips på present då? Nu ska jag handla både från farmor och med...

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !