Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ömma vårtor?????:/

Oliver somnade redan kl 17 i går och vaknade 6.15 i morse.

• Stronza simpatica

Jag förstår inte vad som händer, oliver sover alltid fr 19-07 och i natt vakna han 4 och ville inte somna om så det var bara att gå upp(sambon) och fixa nappflaskan. Han fick den och somnade men vaknade vid 6 och har vart vaken sen dess!
    4 känns lite väl tidigt att behöva gå upp känner jag! Kanske är tand påväg? Bajsat två ggr sen kl 6 med.

• Stronza simpatica

Moma: grattis, bra jobbat! Vad ska man ja gör att komma in på det du vill läsa?

Kan en röd rumpa vara kopplat till tänder som är påväg? Sist han hade röd rumpa kom ju hans första två och enda tänder också!

• Stronza simpatica

Grattis 2barnsmamma84 :).

Ja nu börjar alla gå. Oliver gick ju några steg omedvetet för några dagar sen som ni vet men det är inte så att han har gått efter det. Två steg igår med men oftast ett halvt och sen på rumpan:)!

• Stronza simpatica

Hej hej,
    Var och hämtade blodprovstest och urintestsresultat idag och har ingen aning om vad ngt betyder men det ser inte så bra ut i Mina ögon:(! Har tid hos dr på tors så får se vad han säger om det!! Proteinet i urinet har nästan fördubblats sen sist också!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !