Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja Gud vad jag är glad för min iPhone nu när man inte kan ha datorn framme längre. Men tråkigt att man inte kan lägga in bilder.

• Mama Jessie

Nhjärtad: beklagar! Ta hand om er
    Kramar!

• Mama Jessie
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-14 21:29:51 följande:
    åh se här du har inte gjort det varför är det så jävla hämskt att jag inte ha gjort det då !!!!!
    För att Suzzy verkar ju ha koll på att det inte behövs än. Vi vet ju alla att Loke inte rör sig så mycket . Men å andra sidan vet man aldrig när det händer.

För din del var det ju uppenbarligen för sent och det vet du också eftersom, som många redan sagt, du skrivit tidigare att det är dags att sänka sängen.
  • Mama Jessie
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-14 21:37:22 följande:
    Jaha så nu är det jag som gjort fel hela tiden är det jag som gör tråden illa !!!
    Hur skulle jag kunna veta att den dagen var idag ???
    Vi har sänkt sängen nu och jag vill att NI SLUTAR HOPPA PÅ MIG !!!!!
    Jag blir sällan lessen men nu är jag så jävla lessen att ni ALLTID ska hoppa på just mig vad det än är spelar INGEN roll vad det än är.   
    Man kan väl aldrig veta när den dagen kommer, varför tjatar du om det? hade du inte tänkt göra nåt åt det förrän Elias sa till dig att "idag är den dagen då jag ska klättra i sängen, mamma"
  • Mama Jessie
    LokesMammi skrev 2011-11-14 21:42:07 följande:
    Sen tar jag åt mig lite, jag har sagt att vi ska sluta ha Loke på skötbordet men har han där än ändå! Skrikandes
    Så länge du inte vänder ryggen till går det väl bra :)?
  • Mama Jessie

Anton har aldrig pussat mig, han håller sig till saker och då helst sånt han kan se sig själv i ;). Och så ger han slängpussar, haha

• Mama Jessie

Jag har turen att ha en öppen förskola till granne som dessutom är öppen varje dag utom måndag. Går mest dit på tis och tors fm då där är babycafe men det funkar att gå dit andra tider med om jag känner att Anton behöver aktiveras:). Förr har jag kunnat släppa honom lös där och låta han pyssla med sitt men nu har han börjat klättra så då får man passa honom. Där är en stor rutschkana som han väldigt gärna vill klättra upp på, både på kanan och trappan ;)

• Mama Jessie

Vilken sötnos du har moma! Och vilken skrattgrop :)

• Mama Jessie

Jag är 27 så jag är väl lagom gammal ;)

• Mama Jessie

Angelique: Hur länge har du bott i Rom och hur hamnade du där:)?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !