Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nu är jag inte med alls och hinner inte läsa ikapp, men varför byta tråd?
toksnippa: Mileon född 3/12 -10 kl 16.03. Vägde 2 396g, 48cm lång, 32,8 cm hattmått - Gävle
Nu är jag inte med alls och hinner inte läsa ikapp, men varför byta tråd?
toksnippa: Mileon född 3/12 -10 kl 16.03. Vägde 2 396g, 48cm lång, 32,8 cm hattmått - Gävle
Ja Mileon blir också hemma minst ett år till. Satte han nyss i kö, så det känns inte som brådska
Mileon leker gärna själv, men vill även att man är med och visar nya grejer. Är vi hemma så leker han oftast för sig själv på förmiddagen, jag sitter för det mesta i samma rum - eller låter han leka där jag är för han hittar på mycket tok också
Mot eftermiddagen har han oftast svårt att leka själv.
Här badas/duschas det ca 2-3/veckan, men han tvättas av varje dag noga överallt och smörjes ibland in för han är lite torr av sig. Vi använder vatten och ibland natusan tvål, stryker på olja innan han torkas torr. Sedan smörjes han in med Miniderm vid behov på de ytor han är torr. Har själv lite problemhud när det skiftar i säsong, huden verkar inte hänga med då.
Går allt vägen så blir Mileon storbror i Juni, ska på vul för att kolla upp att allt är bra om någon vecka och då även få korrekt BF.
Tack tjejer!
Ja kroppen var nog beredd, bara vi som var duktigt förvånade över att det gick så lätt. Men skönt också då syskonförsöken kostar en hel del med.
Tack ännu en gång!
Angelique: Ja nu får vi allt knipa lite längre va?
Lillsnurr: åh så du ska också ha i juni? Mys!!