-
det lät sorgligt ...ursäkta jag bara undrar vad har beroende ställningen med fruar o makar att göra, det räcker väl att ni dumpar fruarna o makarna .bara en kreativ lösnings tips. (-:Anonym skrev 2012-07-11 00:49:44 följande:Vi vet det båda två, blickarna säger ju allt! Och visst har jag njutit av uppmärksamheten och det har pirrat skönt i hela kroppen när du stått eller setet bredvid mig. Dina blickar får hela mig att längta efter en tid och plats där det kunde vara du och jag och det vore okej. Nu är det inte okej, det är fruar, makar, beroendeställningar och så vidare. Vi skulle båda förstöra så oändligt mycket om vi gav efter för våra känslor så därför säger jag redan nu - nej.
-
vet du inte att man ska va beroende av en person för att man älskar denna ,inte älska en person för att man e beroende ...lycka till ialla fall.Anonym skrev 2012-07-11 01:01:59 följande:det lät sorgligt ...ursäkta jag bara undrar vad har beroende ställningen med fruar o makar att göra, det räcker väl att ni dumpar fruarna o makarna .bara en kreativ lösnings tips. (-:
-
sopa bort alla pedantingar o dom som analyserar mera (-: så lycka till iafAnonym skrev 2012-07-11 00:49:44 följande:Vi vet det båda två, blickarna säger ju allt! Och visst har jag njutit av uppmärksamheten och det har pirrat skönt i hela kroppen när du stått eller setet bredvid mig. Dina blickar får hela mig att längta efter en tid och plats där det kunde vara du och jag och det vore okej. Nu är det inte okej, det är fruar, makar, beroendeställningar och så vidare. Vi skulle båda förstöra så oändligt mycket om vi gav efter för våra känslor så därför säger jag redan nu - nej.
-
Fattar inte vad du håller på med!!! Om du har strulat med henne, så kommer du att ångra det kan jag säga redan nu!!!! Hhahahaha b
-
Blir så jävla less på ALLT!!!!! Om du har strulat med honom så är du fan inte min vän!!!!
-
ett kapittel är på allvar snart avslutat ..jag vet att vissa kommer bli sårade säkert men mitt liv går inte ut på att värna om andras välmående och lycka ,men inte mitt eget ............................................................
-
Jag har älskat dig så länge och kämpat trots att du gjort mig så illa. Hela vår familj är förstörd pga det du gjort. Du ska veta att jag hade faktiskt tagit dig tillbaka om du bara hade kunnat visa att du älskar mig:( men det gjorde du inte och jag vet nu att du älskar inte mig så som jag älskar dig...av någon anledning väljer du inte familjen utan det andra.då får det bli så, jag tror att du kommer att ångra dig och då är det nog för sent:( hoppas bara att du kan vara man nog att sätta barnen först och prioritera dig efter det. Tror inte det blir så men hoppas. Är rädd att mina fina barn ska tvingas flytta igen, än mer förvirrade nu och att du ska dra in dem i ditt trassliga liv, att de ska försöka förstå varför pappa inte är med mamma ...en gång till...De har också känslor o försök tänk på det. Att du lämnar mig klarar jag av men att barnen ska få ett struligt otryggt liv orkar jag inte med. Snälla tänk dig för, en gång i tiden var du ju en bra man, försök hitta honom igen, barnen vill ha honom till pappa, det är jag säker på. Tack för de år vi fick ihop. Jag tyckte de var fina:)
-
Stackars tjej!!!
-
Fy fan va skönt det är att vi gjorde slut!!!! Tackafan för det!!!
-
usch vad jag känner i gen det där.........det är bara och bita i gräset.Anonym (till en annan) skrev 2012-07-14 11:04:50 följande:Jag har en förtjusning i dej, din vän en förtjusning i mig. Hur man än vrider å vänder på det så kommer du aldrig få reda på det. Jag får leva med detta ett tag, det kommer släppa. Till en annan. Snälla, denna månaden har varit en frihet för mig. Nu kommer du hem ifrån ditt hemland igen.och jag spyr nästan utav tanken. Du skrämmer mig... för jag vet att du kommer göra allt för att sabotera för mig, som du alltid gjort sen vi blev ett par. Det har ej spelat någon roll att vi har gått isär, du ska äga mig än.. jag har bytt nummer nu, så jag hoppas inte du knackar på min dörr. Hemligheten är även att jag flyttar snart så du kommer aldrig kunna besvära mig from nästa månad.