• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

du galna kvinna på förskolan , du känner inte mig , vet inte vem jag är , du har ingen aning  om mig som person ingenting . hur fan kan du säga till mig att jag är en dålig partner o få det jag förtjänar . vad vet du om mig ingen ting o andra saker jag tycker du e sjuk gå  och ta hand om dina många barn i stället o fokosera på ditt eget liv istället för att hoppa på mig., get a life woman  åtminstone get out of my life.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 15:53:14 följande:
    du galna kvinna på förskolan , du känner inte mig , vet inte vem jag är , du har ingen aning  om mig som person ingenting . hur fan kan du säga till mig att jag är en dålig partner o få det jag förtjänar . vad vet du om mig ingen ting o andra saker jag tycker du e sjuk gå  och ta hand om dina många barn i stället o fokosera på ditt eget liv istället för att hoppa på mig., get a life woman  åtminstone get out of my life.
    du får ursäkta min attityd i det hela ,men det finns inget värre än påhoppande fördömmande människor som bara kommer med en massa kritik och inget mer. då får fröken perfekta hålla sig borta.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 10:50:08 följande:
    ett possitivt svar kan göra så mycket .herregud viken skillnad det blev ,,,varför denna förändring jag var beredd o stanna i det mörka eller negativa....jag blev jätteglad Glad
  • Anonym

Din vuxen bebis. Sitta och gorma om saker som varit för mååånga år sedan...ingen vilja att försöka förstå, kunna se saker ur ett vidare perspektiv...Ingen drivkraft att mogna, ta ansvar för det liv du har eller de val du gör. Ditt mönster är att spela martyr, funkar inte det så hotar du och när det inte heller fungerar så försöker du kränka...

Jag sitter mitt emot och tänker att jag är ju både smartare, intelligentare, starkare och stabilare.

Mig rubbar du inte. Jag är en stark människa som har förmågan att känna empati, kunna läsa av andra, sätta mig in i andras situation... även din. Men du är bara TOO MUCH...

Jaja...du kan fortsätta köra ditt race...jag bryr mig inte ärligt talat.

Vårt barn har det bra och du har heller aldrig betytt något för mig eftersom vi aldrig hade en relation.. 

Jag är lycklig, vårt barn är lyckligt. Du är olycklig...pga din oförmåga att ta hand om dig själv och mogna.

Mitt liv har gått vidare, du stampar kvar i det förflutna. Synd för dig...

• Anonym

Till en grining ssk på jobbet....

Byt jobb kärning, om du bara ska gnälla!!! Jag gör bara mitt jobb när jag rapporterar till dig och du behöver inte vara otrevlig för det!!! =( Ska prata med chefen imorgon om ditt betende!!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-06-28 12:51:59 följande:
    Jag väntar fortfarande på dig. Kan inte låta bli. Jämför alla med dig och det finns
    ingen som du. Hur länge får jag vänta? Saknar dina mess, saknar dina samtal mitt
    i natten, saknar dina fina ord ja jag saknar hela dig så otroligt mycket. <3
    och jag väntar på dig ska du veta!!!! =( Saknar dig så jävla mycket så det finns knapp ord!!!
  • Anonym

Jag väntar på dig hjärtat och väntar på att du ska höra av dig. Har nu dissat över 5 killar för din skull, och snart ger jag upp och träffar nån av dom killarna! Alla tycker att jag ska glömma dig, men det är dig jag älskar!!!

Hoppas att du går ut imorgon så vi kan prata! För jag saknar dig såååå jävla mycket!! Jag ångar mig det som hände för nån helg sen, och är väldigt ledsen över det! Det var jag som ringde ifrån jobbet idag men orkade inte prata med dig. Är nu säker på att det är dig jag vill leva med resten av mitt liv! Jag skiter i att det är några år mellan oss, och att du har barn sen tidigare! Jag sa nej till att bli sambos för att jag hittade dina jävla dejtsidor. Det borde du väl kunna förstå älskling?

Men imorgon kommer jag att ringa dig, för nu orkar jag snart inte vänta nåt mera!!!

• Anonym

Jag är kär, du är kär!
    Jag är kär, du är kär!
    Jag är kär, du är kär!
    Jag är kär, du är kär!
    Jag är kär, du är kär!

I dig och mig!!!

• Anonym

Till P!

Hur har det gått för er med allt???

Vill så gärna messa dig igen men vet att det kommer att bli ett helvete!! Men jag förstår hennes sits nu efter denna jävla vår! Har lust att skriva till hennes bror på facebook, men jag vågar inte! Vill inte förstöra nåt för er igen! Varför vågade du inte säga nåt till henne om oss??? Men jag fick ju lära mig en sak hur det är att vara andra kvinnan och aldrig mera säger jag bara!

Saknar våra samtal!!

Men ha det bra och lycka till med familjen och företaget och allt annat!!

Puss puss!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!