Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Förstår... Jag känner likadant! Man vill ju inte avslöja sin identitet men min kvinnliga intuition har ofta rätt...
Förstår... Jag känner likadant! Man vill ju inte avslöja sin identitet men min kvinnliga intuition har ofta rätt...
Så här tänker jag.. du kan fly bäst du vill, men du vet att det skulle bli väldigt kortvarigt och dina känslor kontra tankar skulle äta upp dig.. Jag har ett mål och det ska jag igenom, du kommer stå där vid mållinjen och möta mig, så som jag ska göra för dig. Det bara är så.. börja samarbeta istället. Det handlar bara om att ge och ta, använda energierna rätt. :) Du kommer aldrig nöja dig med mindre, det vore dessutom ren av galenskap att neka det Alla söker finna!
Kram
Här har man vänt ?uppochner? på hela huset i sökandet efter mina glasögon, så sitter dom där man minst anar! Lyckan är total :)
En del bilder har det kommit...men det är något som saknas...vad kan det vara?!
Maktkampen är total! Heja, heja, heja! Du vet vem jag hejar på!
Hur i helvete tänkte jag, när jag tackade nej till det här.. ;)
Förlåt, förlåt förlåt!!! Men du vet att jag alltid finns om du skulle behöva mig någon gång! Kram!
Nu är det slutlekt för mig...om jag får en bra förklaring så skulle jag kunna börja igen med något slags mål i sikte.
Snart börjar nästa veckas utmaningar - todo-listan har nya tillägget även kommande veckan: undvikande. Svårare än det låter men är man motiverad så går det.
Kanske är jag som saknar min wing woman.. Hur ska vi veta?