Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Oj Poem, inte bara arg utan även kränkt.
Här är jag:
Oj Poem, inte bara arg utan även kränkt.
Här är jag:
Har varit här så många gånger, en återvändsgränd där ena ger och andra tar.. det är som att kasta bränsle till elden, men vem håller lågan vid liv sen? Kanske är meningen att rätt person ska känna igen sig. Slumpen är vacker, men nej räknar inte med den i mina beräkningar..
Har inte avböjt någon passning men kanske inte besvarat den så som jag önskar att jag gjort, så här i efterhand... Lätt att vara efterklok och kanske först nu lång tid efteråt som jag förstår att hon genuint ville något. Jag trodde fördomsfullt nog att hon bara var allmänt trevlig men så skulle ingen säga som inte är intresserad. Haha varför är jag så trög! Tänk om det var den enda chansen jag hade och där satt jag och förstod inget...
Underhållningen har ju pågått ett tag här.. nicken ändras men frågorna kvarstår! Kanske ;) rökridåer är ju till för att kunna dölja spåren vid en eventuell igenkänning.. hehe..
Ibland undrar man ju om en hacker-sekt har tagit över sidan.. men äsch irl är det som räknas..
Detta är agenternas mecka, filosofernas stig och universums dragningskraft.
Chansen? Ganska stor... Vill behålla mystiken lite!
Skulle ju kunna vara så att delar av tråden består av skenbart ärligt beskrivna luftslott med en och annan välplacerad äkta ledtråd...;) Den som söker kan finna..;)
Visst är verkligheten så mycket bättre, är ju där önskningar rättså ofta slår in. Kan även vara så att det man aldrig tänkt på rätt som det är händer. Och att det är fantastiskt.
Fast jag tror att det *kan* vara så att min crush har ett gömt altare åt satan i någon vrå. Hen är allt lite ond tycker jag.