• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Hoppas du funnit det du sökte  Rynkar på näsan

• Anonym

Nä nu skiter jag i allt, våran vänskap kan inte betyda något, du har inte hälsat på mig sedan du var gravid typ 3 år sedan. Du frågar aldrig hur jag mår du frågar aldrig om vi ska ses..Det är bara jag som hört av mig. Ha ett jävla bra liv.PS NEJ Du är inte snyggare än M som du tror och skryter om....

• Anonym

Till min sambo.

Kan du GE FAN i att messa min lillasyster i smyg. Jag ser allt i din mobil att ni messat men du raderar dom din jävel.

Blir så äcklad av dig men inte kan ja prata me dig om det...

Hatar dig men älskar dig.       

• Anonym

Tänker du på mig idag? Hur skulle det kännas om vi möttes idag igen?
    Tror du att det blir vi igen? Vill du det?
    Är jag din stora kärlek? Är det mig du varit sann emot eller är det din partner?
    Varför vågade vi inte ta klivet?
    Varför möttes vi?     

• Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-04-28 07:50:46 följande:
    Ja, jobbig känsla :(
    Yes, det är skit jobbigt! Vet inte vad jag snart gör!!!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-28 11:49:02 följande:
    Jag står inte ut längre! Varför kan du inte svara på mina sms?
    Vad gjorde jag för fel? Gråter
    Jag kommer snart älskling! Jag svarar inte på dina mess för jag har det rätt så jobbigt i mitt liv just nu! Så nej, det är inte du som har gjort nåt fel! Snart är det du och jag!
  • Anonym

Så skönt att inte behöva plågas av tankar av dig längre.
    Ser fram emot den dagen vi springer på varandra på stan, för då vet jag att det är DU som kommer ångra att du inte kämpade tillräckligt mycket för oss. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 23:29:24 följande:

Så skönt att inte behöva plågas av tankar av dig längre.
    Ser fram emot den dagen vi springer på varandra på stan, för då vet jag att det är DU som kommer ångra att du inte kämpade tillräckligt mycket för oss. 

Jaha, men har du kämpat då?
  • Anonym

Älskling!!!

Jag är så jävla glad att jag träffade dig för över ett år sen! Du är ju för fan mannen i mitt liv och jag har nu insett att det är dig jag älskar!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 23:31:33 följande:
    Jaha, men har du kämpat då?
    Det vet du..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!