• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du skulle bara veta hur glad jag blir av dina meddelanden du skickar emellanåt.
    Önskar bara att de kunde komma oftare..

• Anonym

Snart tre år sen du försvann ifrån mitt liv. Jag saknar dig och tänker på dig varje dag. Vill fortfarande ta upp luren och ringa dig, be om råd eller bara prata lite. Det stora svarta hål du lämnade efter dig finns kvar, det är dock inte lika djupt och smärtsamt länge. Häromdagen gick jag igenom samtalet där jag fick reda på att du var död, allt spelades upp I huvudet igen. Kände en hopplöshet, en frustration en stor stor sorg. Varför skulle du dö, varför skulle du lämna mitt liv? Varför?! Jag tror att allt händer av en anledning, att det finns en mening med allt. Men detta...det finns ingen anledning, det finns ingen mening med att du skulle dö! Saknar dig för evigt, tänker på dig varje dag, älskar dig för alltid!

• Anonym

Jag älskar dig, har varit på väg att säga det flera gånger men bitit mig i tungan då det är alldeles för tidigt att uttala orden. Jag hoppas du kommer fortsätta finnas kvar i mitt liv så att jag både får höra orden från dig och våga säga dem självHjärta

• Anonym

jag vill dock inte skriva sms utan skälla ut min svärfars fru som är thailändsk och inte har samma kultur som oss därför blir det kultur krock på en del saker (bor hos dom just nu):

Nr 1. Står jag och säger till MITT barn att han inte ska ha någon kaka för jag står och lagar mat ska han inte ha det heller, så ge f*n i att ge mitt barn en kaka eftersom han äter inte maten sen då!!!!!
    Nr 2. varför säger du att jag ska laga mat i det här hemmet om du först och främst inte äter svensk mat eller dött djur, appråpå det så är allt kött du äter dött.

Ja just nu var det allt! :)

Håller med rätt skönt att skriva av sig sparar denna tråden för fler tillfällen! :)  

• Anonym

Dra åt helvete och åt till Ryssland och gift dig och kommer aldrig hem igen!

• Anonym

Xx

Jag är i din jävla sits just nu och jag ber så mycket om förlåtelse för det vi gjorde! Men vi hade bara ett strul och sen messade och mejlade varandra i två månader. Förstår dig mer och mer och blir så arg på mig själv över att jag gjorde så här mot dig.

Min nuvarade kille sen ett år tillbaks gör typ samma sak som Xx tyvärr. Men på webben. Han skriver och säger att han är singel till andra tjejer! Kom på han för nån veckor sen med dejt sidorna, men han har fortfarande kontakt. Men du ttcker väl att det bara är rätt åt mig!

• Anonym

To your girls!

Ni pratar med en idiot och han har redan en flickvän!!! Tycker synd om er ska ni veta!

• Anonym

Vad är ditt jävla problem?! Jag har sett allting nu!!!

• Anonym

Kära XX lämna mig jag vill inte ha dig jag orkar inte med dig jag vill skiljas 7 långa år har jag levt med dig snälla du få ta allt bara du lämnar mig ifred du gör mig galen ,du säger att jag är dum och masser med fula saker men när jag lämnar dig så gråter du och berättar för alla att jag har lämnat dig och kommer efter mig vart jag än går släpp taget låt mig vara hade jag inte haft barn skulle jag flytta till andra sidan jord klottet ,det  ända andledningen jag bor med dig är att jag har ingen annanstans att bo ,du gör mig GALEN ,med du är en bra pappa till dina barn..

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!