Inlägg från: Anonym (Tänker på dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tänker på dig)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Idag visade du tydligt och klart när du hälsade oss välkomna att jag var den med minst betydelse.Jag raderar appen nu eftersom det sårar alldeles för mycket.Jag tog även bort dig från favoriterna.Förlåt att jag är så känslig men jag kan inte hjälpa det. Ha ett bra liv och ta hand om dig.

• Anonym (Tänker på dig)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2023-11-13 22:19:19 följande:

Ok, förstår nu att du förmodligen har märkt ett ev intresse från min sida och använt det för att bara få bekräftelse genom att visa "intresse" tillbaka. Kommer fortsätta att vara vänlig mot dig, för att jag måste... Men några bekräftelser i form av små tecken på intresse från min sida kommer du inte att få mer ifrån mig.

Risken är nog minimal,men detta va väl inte riktat mot mig?
  • Anonym (Tänker på dig)

Muppvalross, jag känner likadant.Denna hårda värd är bara till för egon...

• Anonym (Tänker på dig)

Du kom inte till min stream igår,jag streamade för din skull......idag pratade du hellre med dom andra än mig.Im giving up on you...

• Anonym (Tänker på dig)

Nu struntar jag i er bägge!! Min hälsa är viktigare än er två!! Tro inte jag kommer samtala med dig när du kommer.....

• Anonym (Tänker på dig)

Skiter i er två nu....... Tråkiga små jävlar 

• Anonym (Tänker på dig)

Faaaan är det för feel på mig!!!!! Jag hatar att vara känslomänniska med adhd!!!!

• Anonym (Tänker på dig)

Lol,tro inte för mycket om dig själv 😆

• Anonym (Tänker på dig)

Ja du kommer nog alltid ha en plats i mitt hjärta,jag ska inte ljuga.Jag vet att din man är en bra grabb, allt blev bara så awkward.Det är inte meningen att verka kaxig men vet bara inte hur jag ska  hantera allt när jag ser er.Allt känns bara sååå pinsamt för mig.....Hade jag bara vetat allt....Hoppas ni har det bra!

• Anonym (Tänker på dig)

Hej! Jadu, jag ångrar att jag såg sur ut sist.Du bryr dig inte alls givetvis.Ja hade druckit men såg att du grät och pratade med vakterna.Jag går en utbildning nu och mår prima.Du fanns där och då när jag mådde som sämst,du var rätt person för mig just då.Du gjorde givetvis ditt jobb men hade det varit nån annan än dig så hade det kanske blivit tuffare för mig, vem vet.

Det var något med dina blå ögon som jag fastnade för ska jag motvilligt  erkänna.Jag tänker aldrig säga till dig vad jag kände för dig för att det var fel, jag vet ju det.Jag skäms över det.Jag trodde du hade det fett!! Men ack så fel man kan ha, du kommer alltid att ha en plats i mitt huvud med en röst som säger "Ta till dig det!!" 

Du gjorde det rätta och ångra aldrig det! Jag kanske inte hade funnits om du inte varit där! Men tro det eller ej så vill jag trösta dig, klappa dig till sömns tills du ställer dig upp igen och blir kär igen!! Inte i mig såklart, har ju självinsikt trots allt ❤️ Jag känner att jag är skyldig dig det 🙏Varma kramar, du kommer bli kär igen, det må va jättetufft nu men de blir bättre.Styrke kramar❤️🙏 

Ps förlåt för mitt pladdrande på den tiden,jag var helt enkelt sinnesförvirrad 🙃🤔

• Anonym (Tänker på dig)

En sak till, du vet innerst inne vem jag är.Jag ska inte anklagas för saker jag faktiskt inte gjorde när jag var 15 år!!Den tjejen jag träffade en natt var psykotisk och våran kurator från den tiden var inte det minsta på hennes sida.Hon förstod att hon var sjuk och det är hon fortfarande än idag!!Hon har förstört tillräckligt i mitt liv jag ska inte behöva oroa mig om det efter så lång tid efteråt!! Det blev aldrig något åtal ens eftersom tom polisen tyckte det var konstigt att hon anmält så mycket våldtäkter .Lyssna inte på A.L han drar slutsats efter rykten! Hur intelligent är det på en skala?Att jag gjort saker som är opassande beror på omognad och troligtvis adhd....men nej ,är ingen våldtäktsman och kommer aldrig att bli!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!