Hej! Jadu, jag ångrar att jag såg sur ut sist.Du bryr dig inte alls givetvis.Ja hade druckit men såg att du grät och pratade med vakterna.Jag går en utbildning nu och mår prima.Du fanns där och då när jag mådde som sämst,du var rätt person för mig just då.Du gjorde givetvis ditt jobb men hade det varit nån annan än dig så hade det kanske blivit tuffare för mig, vem vet.
Det var något med dina blå ögon som jag fastnade för ska jag motvilligt erkänna.Jag tänker aldrig säga till dig vad jag kände för dig för att det var fel, jag vet ju det.Jag skäms över det.Jag trodde du hade det fett!! Men ack så fel man kan ha, du kommer alltid att ha en plats i mitt huvud med en röst som säger "Ta till dig det!!"
Du gjorde det rätta och ångra aldrig det! Jag kanske inte hade funnits om du inte varit där! Men tro det eller ej så vill jag trösta dig, klappa dig till sömns tills du ställer dig upp igen och blir kär igen!! Inte i mig såklart, har ju självinsikt trots allt ❤️ Jag känner att jag är skyldig dig det 🙏Varma kramar, du kommer bli kär igen, det må va jättetufft nu men de blir bättre.Styrke kramar❤️🙏
Ps förlåt för mitt pladdrande på den tiden,jag var helt enkelt sinnesförvirrad 🙃🤔