Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Svart till heart of Freya:
Det är så illa att hon inte får träffa mig tyvärr.... Så oavsett så kommer hon ju nobba mig.
Svart till heart of Freya:
Det är så illa att hon inte får träffa mig tyvärr.... Så oavsett så kommer hon ju nobba mig.
Svar till Auditanne :
Njae, snarare så att jag känner att livet inte är till för mig.Jag kommer nog avsluta det om det inte blir bättre i närmsta framtid.
Svar till Auditanne:
Nej, inte ledsen direkt, men jag lever i en relation som förlänge sen dött.Den här kvinnan som jag varit nyfiken på har varit stöd för mig och det var hon som jag kände nåt för förrut men inte nu.Hon är upptagen dessutom...att ta kontakt är bara glömma.
Jag är bara så uttråkad i mitt liv så det blir att jag tänker på denna kvinna ibland.Antagligen för att jag saknar passion i mitt liv, sen var hon speciell i mina ögon dessutom.
Ja kost och träning ska jag komma igång med,tack för påminnelsen 🤗
Till min tinder flört:
Jag tänker inte jaga dig mer, om två dagar kommer du börja undra vart jag tog vägen Vet du vad, då är det försent! Tåget har gått!!
Svar till Auditanne:
Jag ska flytta till Spanien
Du dyker upp i vartenda stream jag går in i............ jag har chattat med dig men nu är du tyst...... garanterat en man inblandad. Vet du vad? Gör vad du vill men kom inte tillbaka till mig.
Jag frågade henne om vi kunde följa varandra men hon sa att hon inte hade sociala medier.Den är ju jobbig för det innebär ju 99 av 100 att hon helt enkelt inte vill.Så jag ger nog upp redan där eller hur?
Varför hånlog du åt mig utanför Filmstaden? Jag har upptäckt att du inte alls är den person som du utger dig för att vara.Du njuter av att sparka neråt....Du är precis som alla andra,finns inget speciellt med dig som jag trodde.