• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag är så glad att vi vågade släppa allt skit, alla jävla elaka människor, allt som höll oss fast. Ser fram mot att bli din fru. Snart.

• Anonym
    Frumuratovic skrev 2012-01-25 22:27:15 följande:
    Jag bär på en frustration.
    Jag är så arg så arg på dig!
    Hur kunde du överge ditt barn för en annan kvinna ?
    En kvinna som inte tål åsynen av ditt barn, som inte accepterar att du har barn från ditt förflutna. Hur kan du kalla dig själv man, tåla att se sig själv i spegeln efter alla gånger du gång på gång valt en kvinna framför ditt barn ? hur kan du leva med vetskapen om att du har en dotter vars liv du inte bryr dig om, vars barn du aldrig kommer bli morfar till. Hur vågar du tro att pengar ersätter en fars kärlek till sitt barn. Jag vill skrika åt dig, men jag är trött, trött på att jag är den enda som alltid försökt att hålla dig kvar i mitt liv.
    Det är du som kommer sitta gammal och grå, och ångra att du inte stod på dig för ditt eget barn! Så många gånger jag avundats mina vänners pappor och deras relationer, men alltid fått skämmas för dig! Så många fotbolls matcher du aldrig fick se mig spela medans alla andras föräldrar tittade på. Så många födelsedagar utan ens ett grattis från dig. Du är inte man, inte pappa.. Du är en ynkrygg !
    Kram!
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2012-01-25 22:05:09 följande:
    Det finns en kille som jag så gärna skulle vilja träffa igen. Senast jag såg honom var några år sedan när han hade träffat sin nya flickvän. I början ville jag bara att han skulle vara lycklig men tiden går ju och jag blir inte kär igen. Han är den första och enda jag varit kär i. Jag är rädd att jag börjar bli bitter. Jag går och hoppas att han tröttnat på sin flickvän och ska komma tillbaka till mig igen. Vi var bara kk:n och han hade inga djupare känslor än så för mig. Hans tjej var svartsjuk o ville inte att vi skulle ha kontakt alls så jag har inte hört något från honom på flera år. Jag skulle i alla fall bara vilja ses för en fika eller nåt och höra hur han har det nu för tiden. Om han inte vill ha ett förhållande skulle jag iaf vilja ha kvar honom som vän, vi kunde prata om allt. Jag har funderat på att skicka ett meddelande på facebook eller sms men är rädd att hans flickvän ska få syn på det och bli arg. I så fall skulle det vara något i stil med

"Hej! Hanna här. Jag undrar hur du har det nu för tiden. Har du lust att ses för en fika någon dag? Om du inte vill så svara snälla, hellre ett nej än inget svar alls. Ha det bra"

Men jag tror inte jag vågar....
    Ja du gör rätt i att låta bli, han har ett förhållande och när han va med dig va du BARA ett kk, Alltså bryr han sig inte alls om du skulle smsa . Sorry girl
  • Anonym
    Jag känner hur jag för varje dag som går bara tappar intresset för dig mer och mer. I början trodde jag att du bara var blyg, men jag insåg ganska snart att rädslan för vad folk skulle tycka och tänka om dig är större än intresset för mig. Tror inte längre att situationen kommer att förändras på lång sikt. Jag har aldrig tidigare i mitt liv träffat någon man som så fantastiskt tydligt kunde visa sitt desintresse för mig som du gör. Mycket ledsen att det blev så här Gråter  
  • Anonym

åh nu måste man ju passa på!

till min kille: jag mår dåligt så fort jag ser dig, jag vill lämna dig.

till mitt ex: jag älskar dig fortfarande, så mycket så du anar inte. problemet är att jag är feg. min familj är och kommer alltid vara homofober, jag vågar inte ta upp den fighten med dom. det är därför jag lämnade dig och det gör så ont, jag önskar du inte vore en tjej. jag älskar dig så mycket! finns ingen som du

till min flört: jag är så jävla kär i dig, jag är helt svag för dig. jag vill va med dig men du vill inte för du är inte redo för barn. då är du inte redo för mig och det är jag som förtjänar bättre. hade du verkligen tyckt om mig hade det inte spelat någon roll, inse det. säg vad du vill!

till en jag va på g med förut: under alla år! under alla gånger jag fanns där för dig och hjälpte dig ur allt! så fort du mådde bättre skaffade du en tjej och ignorerade mig, sen när det tog slut kom du till mig igen och säger att du aldrig skulle släppa mig igen! men sen händer samma visa IGEN! jag väntade på dig i 3 år och du svek mig! du svek mig så jävla hårt! allt du har gjort! du gör tvärtemot vad du säger och jag kommer ALDRIG förlåta dig!! 

• Anonym

Hej sötnos, du vet att jag dyrkar marken du går på och älskar dig mer än jordgubbstårta och lagrade ostar, MEN du har otroligt dålig smak när det gäller blommor. Så stolt och kär kommer du med en kvast inhandlad på extrapris på Ica. Visst är det tanken som räknas, men vi kan väl jobba på det här?
    Kram. 

• Anonym

Förlåt älskade unge! Mamma älskar inte pappa. Tillråga på allt ska du få ett litet syskon. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du en dag förstår. All min energi går åt till att bråka med pappa, bara gravid och vara ledsen. Har så dåligt samvete. Om jag skulle gjort något annorlunda så ville jag haft dej min älskade unge vid en annan tid, med någon annan. Någon bättre. Jag skulle vart bättre. Haft ett jobb jag trivs med. Tjänat mycket pengar. Vi skulle varit lyckliga. Jag undrar hur framtiden ser ut. Hur mycket mer jag klarar av. Du är förhoppningsvis lyckligt ovetande om min olycka. Om mina tankar och känslor. Jag hoppas du får ett bättre liv. Att du blir lycklig. Mamma och pappa ligger inte med varann längre. Hånglar aldrig. Tar inte på varann. Tröstar inte, ser inte, älskar inte längre. Så fortsätter Familjen AB ett tag till.

• Anonym

Gör äntligen klart för dig själv vad det är du vill eller inte vill!

• Anonym

till kvinnan med stort Q.

jag gav dig allt, men du kastade bort det för att du trodde att jag svek dig.

varför gav du mig aldrig en chans att berätta, varför litade du inte på mig?

gå vidare är du snäll. jag är inte den du föll för längre, jag har förändrats.

låt mig gå.  ja. jag älskar dig fortfarande.

vill inte bli sårad igen. vill inte såra.

kan inte motstå. jag skulle kasta mitt liv för dina fötter, om du frågade.

skulle det hjälpa om du visste? tror inte du vet vad du vill.

• Anonym

Till min fd sambo.....

"Jag önskar att vi gjorde ett nytt försök med vårt förhållande. Vill du? Jag saknar dig!"

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!