• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du ringer aldrig upp men när du kommer hem till Sverige messar du?! Vad är det som är fel?! Förrut så ringde du men nu fattar jag NADA. Men du har väl träffat någon annan skata där borta så du vågar inte att ringa. haha Men snart ger jag upp helt och hållet!!!

• Anonym

Till min kille som har varit bortrest i nåra veckor i en annan världsdel!

Jaha?! Du varken ringer upp eller svarar på messen i en hel vecka! Men nu så messar du och säger att du är hemma i sverige och du som alltid brukar ringa upp?! Man kan ju nästan tro att du har varit otrogen där borta! Jag tänker inte svara på ditt mess eller ringa dig! Du får banne mig ringa mig sen.....

Varför gör du så här?! Det är dig jag älskar men det verkar du inte fatta!!!! =( Åldern är bara en jävla siffra!!

• Anonym

Du måste bestämma dig för vad du vill. Jag är en vuxen kvinna och som jag redan sagt till dig, det här räcker inte för mig.

• Anonym

"Vet ingen som är så tröttsam som dig. Spelar ingen roll hur mycket man skulle hjälpa dig eller göra för dig, allt man får tillbaka är gnäll och gnäll och gnäll. Du dränerar folk på energi och du ska jämnt försöka vara ett offer i allt. ÅH, de är så synd om dig för att du är TRÖTT, åh, det är så synd om dig för att XX aldrig hjälper dig. Trots at XX hjälpt dig en jävla massa med allt möjligt. Bara att skruva i en glödlampa är för dig helt utmattande tydligen. Du tolkar också allt till DIN fördel.

Du vränger ord och medvetet misstolkar. Tack förresten för att du fick mig att gråta och få världens ångestattack på min födelsedag. Och allt utan minsta orsak, eller jo, du ljög ihop en massa trams om jag skulle kommit tidigare och blalbla. Något jag ALDRIG sagt, som grädden på moset så du, sådär äckligt offer-dramaqueen som du bara kan, att du hade PLANER som du fick ställa in. Jamen halledudane då, du kanske skulle sagt något om dina planer dagen innan då? Eller? Vad är för jävla idiot till människa som står och lyssnar på någon som säger "imorrn kommer jag KANSKE runt kl ZX" och VET med sig att man har planer men INGET säger? Nääää, det tar man ju sedan, så man kanske, kanske kan ge en helt oskyldig människa liiite dåligt samvete? Man kommunicerar om man vill ha sagt något, man inte för givet att andra människor ska läsa ens tankar. Du är sjuk. Du borde skaffat psykiatrisk hjälp på riktigt istället för att gå genom livet, bitter och spela martyr stup i kvarten. " 

• Anonym

Till min syster SLUTA skriva om mig på nätet, du är inte så anonym som du tror. Det är oerhört sårande att läsa dina och dina sk nätvänners kommentarer om mig, speciellt eftersom det du har skrivit är DIN sanning och version av det hela och jag har ingen chans att försvara mig !! Du skriver också om mitt liv som om du skulle veta hur mitt liv är, tro mig, mitt liv är inte så perfekt som du gärna vill tro. Jag kommer aldrig att be om ursäkt för jag har ett bra jobb och en bra ekonomi, för vet du vad, det har kostat mig blod, svett och tårar att nå dit !! Släpp offerkoftan och skärp till dig, för annars kommer du förlora ännu en syster. Du är familj och jag kommer älska dig tills jag drar mitt sista andetag, men det betyder inte att jag accepterar vad som helst !! / Lillasyster

• Anonym

Sms till Gud:

"Tack" snälla Gud för att du låter min man o jag stå utan barn!

"Tack" för att det ALDRIG tar sig.

"Tack" för att du låter alla andra bli gravida, vare sig dom vill eller ej.

"Tack" för att du ser till att sätta så många barn till världen som ändå ingen vill ta hand o som växer upp i katastrof.

"Tack" för att du låter det ske så många graviditeter som ingen vill ha som ändå slutar i abort.

"Tack" för att du låter oss som inget hellre vill stå utan.

"Tack" även för alla andra hårda prövningar jag gått igenom i livet. Prövningar jag fixat och kommer att fortsätta
    o fixa men förstår liksom inte själva poängen med dom.

O du.. "tack" för mitt liv du gav. Verkligen upplyftande...

-Not.

• Anonym

Det är ingen som tycker synd om dig så lägg av!! Du sa att du skulle ta hand om dina barn själv, det var på det enda villkoret han skaffade barn med dig för han gjorde det klart och tydligt att han inte orkar! Och nu gnäller du över att vi inte har dina barn oftare hos oss??! Dina barn och det är ditt bekymmer! Du kan inte ens ta hand om dom längre, du bor i en svinstia och dina barn är jämt sjuka. Dina barn bajsar och kissar på sig fortfarande, alltså fy fan, lär du dom inget rätt!!??

Behåll dina barn för dig själv och sluta belasta oss med dom. Klarar du inte av att ha dina barn då TAR vi dom på heltid och uppfostrar dom på RÄTT sätt, men vi vägrar ha dina o uppfostrade ungar hos oss nån gång ibland. Dom är hemska och det är bara ditt fel, stackars ungar  

• Anonym
    Till den vackraste mannen jag nånsin mött

Du har funnits vid min sida länge men aldrig sett dig på riktigt, men en dag möttes våra blickar och PANGTJOFFBONGKABOOM!!   Blixten slog ner rakt i min mage.

Jag dras till dig som en magnet och du har väckt mitt 6:e sinne, hela min kropp vet och känner när du är i närheten. Jag kan tänka att "ja nu är han här" och går jag ut genom dörren så står du där.....

Men jag tror inte du förstår vilken inverkan du har på mig, hur hela min kropp skriker efter dig och hur ont det gör i varje fiber av mig av åtrå och längtan och passion.

Dina ögon får min kropp att glöda, min andhämtning blir tyngre av dina glittrande ögonkast

Jag vill inget hellre än att vara i dina armar och din varma famn och få höra ditt hjärta slå

Jag vill känna dina heta kyssar och känna den glöd jag vet att du bär inom dig

Jag vill känna din nakna hud under mina händer, din gyllene kropp som glänser mot mig som en fransk Amor (fransman som du ju är)

jag vill känna din heta åtrå som jag ser döljer sig i dina blickar

jag vill inget hellre än att älska med dig hett, glödande, passionerat , sexigt och galet en hel natt

Jag vet att du vill!

Det gör fysiskt ont att känna så här...

Jag torkar drägglet runt munnen och går och hämtar lite is till min glödande kropp... bara av att skriva om dig så vaknar min sexuella åtrå och jag känner hur våt jag är.......                        

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!