"Vet ingen som är så tröttsam som dig. Spelar ingen roll hur mycket man skulle hjälpa dig eller göra för dig, allt man får tillbaka är gnäll och gnäll och gnäll. Du dränerar folk på energi och du ska jämnt försöka vara ett offer i allt. ÅH, de är så synd om dig för att du är TRÖTT, åh, det är så synd om dig för att XX aldrig hjälper dig. Trots at XX hjälpt dig en jävla massa med allt möjligt. Bara att skruva i en glödlampa är för dig helt utmattande tydligen. Du tolkar också allt till DIN fördel.
Du vränger ord och medvetet misstolkar. Tack förresten för att du fick mig att gråta och få världens ångestattack på min födelsedag. Och allt utan minsta orsak, eller jo, du ljög ihop en massa trams om jag skulle kommit tidigare och blalbla. Något jag ALDRIG sagt, som grädden på moset så du, sådär äckligt offer-dramaqueen som du bara kan, att du hade PLANER som du fick ställa in. Jamen halledudane då, du kanske skulle sagt något om dina planer dagen innan då? Eller? Vad är för jävla idiot till människa som står och lyssnar på någon som säger "imorrn kommer jag KANSKE runt kl ZX" och VET med sig att man har planer men INGET säger? Nääää, det tar man ju sedan, så man kanske, kanske kan ge en helt oskyldig människa liiite dåligt samvete? Man kommunicerar om man vill ha sagt något, man inte för givet att andra människor ska läsa ens tankar. Du är sjuk. Du borde skaffat psykiatrisk hjälp på riktigt istället för att gå genom livet, bitter och spela martyr stup i kvarten. "