Inlägg från: Anonym ((.....)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((.....))

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Tankar) skrev 2019-07-27 07:22:52 följande:

Kroppsspråket säger att hon är intresserad, attraherad och iaf tidigare lite förälskad.

Det hon säger visar ganska ofta en kyla och ett slags ointresse. Andra ställer intresserade frågor och diskuterar saker som rör mig men det händer sällan med henne. Speciellt när något gått bra för mig.

Funderar ibland på hur mkt man kan styra kroppsspråket, var själva avvikelsen ligger, i det hon visar eller säger. Det är just det här som drar min uppmärksamhet till sig, att inte beteendena korrelerar med varandra. Dom som jag vet varit intresserade av mig via kroppsspråket har också tydligt visat sitt intresse när dom pratar med mig.

Så det kan vara är en fysisk reaktion på mig som hon tycker är attraktiv fast hon är egentligen ointresserad av mig som person. Eller så finns det ett intresse men hon vill dölja det genom att visa ett ointresse. För dom flesta finns det en naturlig nyfikenhet på dom i ens kontaktnät. Finns också möjligheten att hon faktiskt har en släng av något ur den mörka triaden(eller dark tetrad numera), är ingen total omöjlighet. Har bara träffat två människor jag har tänkt den tanken om i mitt liv. I så fall är det jätteintressant men då finns skäl att faktiskt vara försiktig.

Det här är ju som sagt inget jag grubblar på men dels blir jag nyfiken eftersom det här är nytt för mig. Och dels så skulle det vara bra att förstå eftersom det är någon jag även har en arbetsrelation med. Är en stor del av mitt yrke att förstå människor så det är viktigt.

Är hon väldigt snygg? Hon känns som en svår person. Vad är det du faller för?
  • Anonym ((.....))

Svårt att somna, tänker du på mig? Håller vi inte på att bli för nära?

• Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-07-27 22:18:22 följande:

Hur har det gått själv med din separation och den du tänker på, några nya framsteg?

Min separation stannade av. Jag lovade att ge det en chans till. Den jag tänker av har umgåtts väldigt mycket med mig, pratat om allt möjligt och haft massor med (oskyldig) kroppskontakt med mig och vi verkar ha bra potential för att bli bra kompisar. Han verkar tycka att jag är mer kompismaterial, men han har inte sagt nåt åt nåt håll så det här är min tolkning. Svårt att tyda vad han vill, vad tror du?
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-08-03 10:10:15 följande:

Om han kan umgås och ha oskyldig kroppskontakt med dig utan att du får några vibbar så hade jag nog tolkat det så också, att det är kompis han ser dig som. Jag har alltid märkt det på mina crushes när man rört vid varandra, antingen av slump eller inte helt slumpmässigt att det händer saker då.

Känns det bra med en chans till, det känns rätt i magen?

Även om kroppskontakten var oskyldigt så verkade det ha en fördummande effekt på båda oss. Vi blev lyckliga och dumma av det. Men ja, enklast vore om allt bara blev bra som det är
  • Anonym ((.....))

Jag önskar att jag kunde se dig. Inte vänta alla dessa dagar. När jag är borta från dig så inser jag hur illa jag fallit för dig. Jag behöver inte ens det fysiska längre. Jag vill bara höra din röst och prata med dig. Inte hela tiden, såklart. Ibland. Ofta. Nu när du är borta så här jag ett stort hål i bröstet efter dig, det skrämmer mig lite. Det kanske blir bättre när vi inte ses lika ofta. Hoppas det.

• Anonym ((.....))

Jag saknar dig så mycket! Urgh vad jag önskar att du skulle ringa istället för att chatta med alla.

• Anonym ((.....))

Jag skriver till dig privat och du bara svarar kort, avfärdande. Sen när du är på jobbet kan du inte slita ögonen ifrån mig, vill dela massa saker med mig, rör vid mig... jag blir fan irriterad. Ska allt ske på dina villkor?!

• Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-08-15 16:39:28 följande:

Nu är min hjärna nog väl använd såhär första jobbveckan, men hur kom samvete in i diskussionen? :)

Väntar med spänning på din tolkning av hur jag har det.. Du brukar ge mig kloka råd
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Du och jag) skrev 2019-08-16 03:42:37 följande:

Jag hade gett allt för att få vara med dig. Nära. En kväll. Som om jag var din.

Varför bara en kväll? ;)
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Du och jag) skrev 2019-08-18 15:53:03 följande:

För att jag vill veta hur det känns. För jag vill känna hur det är

Ska du låta bli eller ska du försöka? :) kan bli så att du/ni inte kan hålla er till en enda natt när ni väl vet hur det känns. Så skulle det vara med min crush tror jag
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!