Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Kroppsspråket säger att hon är intresserad, attraherad och iaf tidigare lite förälskad.
Det hon säger visar ganska ofta en kyla och ett slags ointresse. Andra ställer intresserade frågor och diskuterar saker som rör mig men det händer sällan med henne. Speciellt när något gått bra för mig.
Funderar ibland på hur mkt man kan styra kroppsspråket, var själva avvikelsen ligger, i det hon visar eller säger. Det är just det här som drar min uppmärksamhet till sig, att inte beteendena korrelerar med varandra. Dom som jag vet varit intresserade av mig via kroppsspråket har också tydligt visat sitt intresse när dom pratar med mig.
Så det kan vara är en fysisk reaktion på mig som hon tycker är attraktiv fast hon är egentligen ointresserad av mig som person. Eller så finns det ett intresse men hon vill dölja det genom att visa ett ointresse. För dom flesta finns det en naturlig nyfikenhet på dom i ens kontaktnät. Finns också möjligheten att hon faktiskt har en släng av något ur den mörka triaden(eller dark tetrad numera), är ingen total omöjlighet. Har bara träffat två människor jag har tänkt den tanken om i mitt liv. I så fall är det jätteintressant men då finns skäl att faktiskt vara försiktig.
Det här är ju som sagt inget jag grubblar på men dels blir jag nyfiken eftersom det här är nytt för mig. Och dels så skulle det vara bra att förstå eftersom det är någon jag även har en arbetsrelation med. Är en stor del av mitt yrke att förstå människor så det är viktigt.