Inlägg från: Anonym (Kär!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kär!!!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag väntar fortfarande på dig. Kan inte låta bli. Jämför alla med dig och det finns
    ingen som du. Hur länge får jag vänta? Saknar dina mess, saknar dina samtal mitt
    i natten, saknar dina fina ord ja jag saknar hela dig så otroligt mycket. <3

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-06-28 23:41:51 följande:
    och jag väntar på dig ska du veta!!!! =( Saknar dig så jävla mycket så det finns knapp ord!!!
    Då är det dax att du kommer hit till mig NU!! Längtar...... Hjärta
  • Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-06-30 13:58:54 följande:
    Kom då!
    Jag är här så det är bara för dig att komma hit som jag sagt tidigare.
    Men du är väl fortfarande för feg?!
  • Anonym (Kär!!!)

Återigen säger du att du måste ordna upp saker i ditt liv och att
    du inte vill ge dig in i en ny relation redan. Men varför ringer du till
    mig på natten när du är på väg hem från krogen och vill träffas och ha sex?
    Du river upp såret hela tiden. Fatta att jag älskar ju dig och vill inget hellre
     än att alltid vara med dig. Det är du som inte gör dig fri.
    Nu åker du hem på söndag igen och jag vet inte när vi hörs åter. Gråter
    Sätter mig och väntar igen.......Hjärta

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-07-19 15:32:18 följande:
    varför gråta om du e kär.....då ska man va glad.
    Men detta är något speciellt. Han är inte fri ännu så det är
    bara att vänta. Och just väntan är skitjobbig. :( Jag vill bara
    krypa in i hans famn och mysa men det kan ta lång tid ännu.
    Och inte nog med det så bor han 80 mil ifrån mig. :(

Jag gråter av längtan........... Hjärta
  • Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-07-29 15:00:24 följande:
    Tänker på dig, drömmer om dig och hela min kropp skriker av åtrå efter dig
    Jag finns ju  här!!
  • Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-07-30 23:34:02 följande:
    nej, det gör du ju inte! =( Annars så hade du kommit!
    Kom hit då! Du vet ju var jag finns.
  • Anonym (Kär!!!)

Varför blir du så tyst efter att vi har haft telefonsex i flera timmar? Är det bara
    sex du är ute efter???

I så fall så är det hejdå!!

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-08-04 11:28:34 följande:
    suga?
    varför inte?

• Anonym (Kär!!!)

Fy fan i helvetet din jävla äckelhög!!!!

• Anonym (Kär!!!)

Du lovar att vi ska ses och sedan kommer du med någon bortförklaring. Du ska jobba extra. Din son går före. Du är förkyld och orkar inte. Du måste träna blablablabla. Vad fan, säg inte att vi ska ses då. Är jag bara ett andrahandsval när det pockar på i brallan eller? Ja jag är arg, ledsen och mycket besviken. Trodde vi skulle få så mycket tid som möjligt den här helgen. Och idag skulle du ju vara ledig och kommit till mig igår kväll. Och nu ska du jobba istället fick jag veta igår. Skitkul!!!!

Du säger att du älskar mig över allt annat på jorden. Du vill ha barn med mig, ring på fingret och flytta hit till mig på stört. Ja jag vill allt det där med dig oxå och jag älskar dig så det gör ont. Men kan jag lita på dig?

• Anonym (Kär!!!)

Vad är det som har hänt egentligen? Den första veckan ringde du massor
    och skickade en massa sms. Och sa att du längtade efter mig och avslutade varje
    samtal med Älskar dig!

Nu har du inte ens tid att ringa eller ens svara på ett sms. Vad har hänt? Du bara jobbar, jobbar
    och jobbar. Eller så ska du träna eller så är du trött eller så har du sonen!!

Jag mår skit utav det här. Jag saknar dig varje dag, varje minut, varje sekund vi inte är tillsammans.
    Du finns i mitt huvudet hela tiden. Jag kan inte göra något utan att tänka på dig.

Fan, jag älskar ju dig så enormt mycket och vill leva med dig. Undrar igen vad som hänt?

• Anonym (Kär!!!)

Varför gör du allt så svårt?
    Du säger att du älskar mig över allt annat på jorden. Du vill bli gammal med mig, du vill ha barn med mig
    och att vi ska gifta oss.
    Men ändå så blir du förbannad och arg om jag smsar dig eller ringer till dig 2 ggr på en dag!!!! Du känner dig jagad!!! Vi har inte setts nu på 3 veckor. Fatta att jag längtar mig galen efter dig! Vill ju vara med dig jämnt.
    Verkar som du vill ha ett förhållande med mig men ändå vara singel och bestämma över allt själv.

Du får snart ta och bestämma dig för jag orkar inte ha det så här!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!