Inlägg från: Anonym (Kär!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kär!!!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-04-22 18:58:33 följande:
    Ja, jag vill leva med dig resten av mitt liv!! Jag vill somna och vanka upp brevid dig. Vill inte du det? 

Tänker på dig hela tiden ska du veta! För jag väntar på att du ska höra av dig! Puss!!
    Självklart vill jag leva med dig resten av livet.
    Hör av dig nu!!! Puss puss!!
  • Anonym (Kär!!!)

Saknar dig så otroligt mycket! Kan inte tiden gå lite fortare?
    Kan du inte vara fri nu? Jag vet ju att du vill, så varför låter du
    mig vänta så? Puss o kram.

• Anonym (Kär!!!)

Jag står inte ut längre! Varför kan du inte svara på mina sms?
    Vad gjorde jag för fel? Gråter

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-03 23:21:45 följande:
    Jag kommer snart älskling! Jag svarar inte på dina mess för jag har det rätt så jobbigt i mitt liv just nu! Så nej, det är inte du som har gjort nåt fel! Snart är det du och jag!
    Ok du vet var jag finns! Jag väntar på dig. Puss! Hjärta
  • Anonym (Kär!!!)

Tiden går långsamt! Vill att du kommer snart. Orkar inte vänta längre.
    Hur mår din pappa? Kram

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-10 09:45:18 följande:
    Jo, det är just sant! Jag kommer när jag är redo!. Om du inte vill så behöver du inte vänta.
    Han mår bra tack! Du sa ju i höstas att du tvekade på oss?  Kram
    Gjorde jag? Nä det tror jag inte jag har sagt.I höstas hade vi inte kontakt
    med varandra. Hur kan din pappa må bra när han dog för ett par månader sedan?
  • Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-11 16:26:37 följande:
    Du har sagt det nån gång iallafall! Men jag kommer inte ihåg när du sa det för det har hänt så mycket den senaste tiden! =( Jag ville inte säga att han hade dött! =( Är allt bra med dig då?
    Men jag visste ju att han var död eftersom vi pratade med varandra samma dag. :(

Du är en riktig knäppskalle som svarar.

Hur det är med mig? Skitbra naturligtvis.
  • Anonym (Kär!!!)

!Nu är det över för alltid!! :( Gråter

Men jag ska gå vidare utan dig, kanske lika bra att leva resten av livet utan
    att följa sitt hjärta och istället göra det som man tror att man måste. Var det inte
    så du sa?
    Jag hoppas att du blir lycklig med det liv du nu har valt. Jag kommer inte att bli det
    men jag orkar inte vänta och kämpa för oss längre.
    "Trying not to love you" !

• Anonym (Kär!!!)

Fan i helvete!!!! Vad jag saknar dig!! Har försökt att tränga undan dig i mina tankar men fan heller
    att det går. När jag ser tecken av dig på fb så blossar det upp igen. När jag hör en låt som jag förknippar
    med dig så blossar det upp igen. Vad ska jag göra? Du vill ju inte ha mig...... Igårkväll hade du skrivit till mig på
    fb, fan jag grät floder när jag läste det. ;-( Snart tar jag livet av mig...........

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!