Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Du borde verkligen säga de till personen de gäller!
Du borde verkligen säga de till personen de gäller!
Nej, det är det kanske inte..;) Fast det kan ju bli många frågor då om alla som kan tänka sig att den dom tänker på finns här skall ställa dom till dig...men jag kan börja :)
Vad skulle jag fråga i så fall som inte outar någon..trixigt. Men: vad äger jag för lite ovanligt som även den här personen jag tänker på även har ägt tidigare?
En fågel viskade i mitt öra att du pratar om mig med andra ... Vad betyder det ens? Och var jag ska göra av den informationen har jag lika lite aning om som var jag ska eller borde göra av mina tankar på dig.
Dessa fåglar! Sådan finns det ju en del av. Ja du, vad det kan tänkas betyda beror lite på vad personen ifråga har sagt, om det är något särskilt eller bara lite allmänt prat. Vet du vad som sagts? En människa som invaderat ens inre och som upptar ens tankar är väldigt svår att bli av med. Tro mig, jag vet allt om det.
Håller med lite, vad har sagts? Visste personen att det skulle nå dig? Tycker det har lite betydelse för vad det betyder egentligen.
Var det möjligtvis en kanariefågel? ;)
Så om något sägs om dig, var det positivt eller negativt, vad får dig att börja fundera?
Låter som att du är glad, skönt för dig! :)
Är du 100% säker på att det inte kan bli något? Besvarad attraktion/kärlek är stort...
Underbart!! Tänkte på att du skrev att du måste hålla allt inom dig?
Vad blir ditt nästa steg?
Låter komplicerat, vad gör det om vissa vet, är ni upptagna?