Inlägg från: Anonym (Chilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chilla)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Krasch) skrev 2019-05-30 10:39:46 följande:

De senaste dagarna har jag tänkt mycket på dig! Tycker du att det var rätt beslut? Ångrar du dig? Jag ångrar mig inte fast saknar oss. Du har sårat mig otroligt mycket.

Han saknar troligtvis dig och ångrar sig inte
  • Anonym (Chilla)

Sms till livet:

Varför gav du mig livet med adhd?Har i dagarna tänkt att kanske avsluta i skogen men jag vågar inte.Tänk om den där dagen kommer då jag dricker mig full och får det där modet jag egentligen inte har.....tänk...tänk om.Skulle det gå fort ? Skulle det kännas? Vågar jag? Är dignitas ett alternativ? Kanske?

• Anonym (Chilla)

Jävla idiot, ser du inte vad jag jobbar!! Jag jobbar som fan och du din sölkorv bara klagar!!! Ditt jävla mähe

• Anonym (Chilla)

Idag skulle varit min fars bästa dag det här året.Istället blir det en mellankolisk dag men även fin på ett annat sätt.Jag märker att jag drömmer bort livet men vad ska jag göra då? K, kan du svara mig behöver ditt stöd, alltså vilken brist på kärlek jag har i mitt liv som fastnat för dig såhär. Det är mer än ett års sen vi sågs första gången.

Har vi så lite kärlek till varandra i det här avlånga landet att jag sitter och väntar och ber en upptagen kvinna som du att hjälpa mig ta mig i kragen.Om jag bara hade fått krama dig när jag behövde hade räckt för mig, bara få hålla om dig och pussa på din kind. Jag känner mig totalt psykiskt störd som sitter så här och skriver detta men de skulle aldrig falla mig in att stalka dig i ditt fina men stressiga lyckliga liv.Du har det ju bäst där du är och tom en idiot som jag inser ju det.Så lite vett har jag iaf i jämförelse med andra nissar.

Ps.Jag hör din röst ibland säga: Ta till dig det!! Glad midsommar!! Kram

• Anonym (Chilla)