Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2024-05-09 21:35:16 följande:
    Mycke man inte förstår ibland.... 
    Speciellt vissa människor förstår man inte alls..
  • Anonym (Over again)

Tänk om man kunde få hitta en seriös och verklig själsfrände som är som en själv. Ren kärlek och inga lögner och manipulationer.

• Anonym (Over again)

Du är borta men ändå inte, men du lever som du lär och det är typ ingenting! Skönt ändå att slippa alla intriger och tjafs, men jag bryr mig fast det är lönlöst.

• Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-05-19 23:13:52 följande:

Herregud hur fan kan jag attraheras av dig och vilja ha dig som min vän? Du spelar fortfarande spel med mig och fortsätter att ljuga för mig, samt lova och säga saker til mig som du inte menar ett skit av eller tycks kunna stå för. Du har inre förändrats ett  dugg. Jag trodde du hade det och blivit en bättre människa. Men nej. Jag lägger ner den här vänskapen nu. Du fick EN chans till. "Lycka till' i att vilja ha allt serverat och att utnyttja andras snällhet för din egen vinnings skull. Du hade mig men nu räcker det. Du får inte mig mer. Varken vänskapen eller min närhet som du påstår "längta efter". Du bara pratat bullshit. Vänner är lojala och pålitliga. Du är ju inte det och jag vill ha vänner som är det. Hej..

Åh som jag känner igen mig, precis det som jag lämnat bakom mig! Sjukt påfrestande och tar så mycket energi och noll empati.
  • Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-05-23 01:23:08 följande:
    Hej! Trist att du kände igen dig, men bra du tagit dig loss. Giftigt och skadligt för en själv att ha att göra med en person som lider av en narcisdistisk personlighetsstörning. Jag var dum och naiv och trodde hen hade förändrats men ser nu klarare. Samma beteende. Lögner och ett bekräftelsebehov från allt och alla. Särskilt fråb män men även kvinnors nekräftelse och blickar. 

Jag tänker att osvsett om det handlar om vänskap eller kärleksrelation: Gäller att minnas att narcissister interagerar med andra för att stärka sig själva, inte för att få en ömsesidig relation. Det är så tydligt för mig att se tydligt. Den  balans mellan givande och tagande som finns i de flesta relationer finns inte naturligt här.. Jag har fortfarande personen som vän men jag tänker inte ställa upp på hens lekar och kontroll. Ska nog bryta igen. 

Återigen, bra du dragit dig ut Over again! Dessa typer av människor bör eb inte ha i sitt liv. Än mindre undra vad dom gör. Var rädd om dig! 
    Jag har knappt någon kontakt alls, och jag gör vad jag kan för att hålla mig borta från denna destruktiva person. Så less på alla lögner och manipulationer. De älskar bara sig själva och vi andra är bara "suppliers" åt dem.

Gör du detsamma för det leder inte till något gott. Var rädd om dig också!
  • Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-05-23 09:49:13 följande:

Ja, precis så. "Suppliers" eller att ständigt sättas på en avbrytarbänk (på grund av bekräftelse från annat h0ll som måste sugas in, för att sen komma till dig igen) du agerar helt rätt over again! Ingen kontakt var rädd om dig!;

Jamen exakt så är det, plötsligt blir man ghostad och då är det någon annan supplier som är där, sen är de plötsligt tillbaka som om ingenting har hänt. Och frågar man så är det lögnernas lögner om det. Det bästa är att fråga om situationerna senare, då kommer en annan historia upp om det. De har inte alltid koll på sina lögner, så ibland kommer även sanningen fram. Men i deras värld så är det ändå ingen lögn fast det var det.

Nej jag blev så less på det, hatar lögnare! Konstigt nog tycker jag synd om dessa sjuka människor, de är inte friska. Men jag vill inte vara delaktig i att tycka synd om dem.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-05-23 22:04:23 följande:

Älskar dej för den jag trodde att du var , Hatar dej för den du visade dej att vara.

Sådär kan jag nästan uttrycka mig också om en viss person, men jag hatar inte. Jag tycker synd om den du visade sig vara, det kan inte vara lätt att vara så störd.
  • Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2024-05-25 01:33:32 följande:

Det är nog försent nu. 

Ja, det är försent alla broar är brända
  • Anonym (Over again)

Det måste vara någon som känner sig träffad som klickar på "tumme ner" på mina inlägg, antagligen en narcissist som blir kränkt över att inte "få ljuga"! Hur kan man tycka att det är legitimt att ljuga inför sina vänner/partner?

• Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2024-05-25 18:23:47 följande:

Det är ett jävla sätt att ljuga överhuvudtaget tycker jag. Inte små vita lögner då utan sånt som skär djupare, manipulationer, lögner om sin egen person, känslomässiga teaterspel. Sjuka människor som håller på med sånt.

Ja det är det verkligen... I det här fallet en narcisstist(som hatar narcissister). De lever ju på sina lögner och manipulationer, men de tror ju att deras lögner är sanningen så det är klart de blir kränkta när någon påtalar det
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!