• Andiie87

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Miss U) skrev 2018-10-13 21:27:59 följande:
    Om jag berättade skulle jag framstå som galen. Just då kändes det som ett vettigt val, idag ångrar jag allt.

Jag missar mitt livs kärlek på grund av det.

Ödets ironi.
    Låter som att du typ legat med personens bästa vän eller nåt. Nej men ärligt, blir jättenyfiken på vad man kan ha råkat gjort som gör att man aldrig mer kan träffa personen! 
  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-14 05:48:14 följande:

Vi har inte träffats irl. Jag har inte legat med hens bästa vän.

Din livsstora kärlek, och ni har inte träffats IRL.
  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-15 19:15:12 följande:
    Nej, har inte lämnat någon. Blev kär i en annan under tiden jag var gift men vågade inte berätta att jag var gift. Nu är jag frånskild, skilsmässan berodde inte på att jag blev kär i den andre. Nu när jag är skild inser jag att jag verkligen älskar den andre, men nu kan jag inte berätta för den andre eftersom jag inte berättade sanningen från början. Hen vet hur jag känner.
    Nej men hallå, så illa är det ju inte. Finns ju mycket värre moraliska snesteg här i världen, som dessutom hade kunnat förlåtits.

Ni har ju inte gjort någonting fysiskt. Det felaktiga var väl bara undanhållandet. Å det är lätt att göra fel, för du är människa. Människor felar konstant. Förmodligen hade många gjort det du gjorde.
  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-15 20:37:15 följande:
    Men tack för de orden <3 Trodde inte att någon kunde förstå det. Den andre blev kär i mig först och jag borde stoppat det då... Sen gick tiden och vi hördes sporadiskt, hen har haft två förhållanden och jag hade hoppats att vi kunnat vara vänner för då hade jag kunnat berätta. Men vi föll för varandra och när jag precis skilt mig hörde hen av sig igen och då borde jag inte svarat tror jag, för då var det som att jag tillät mig bli att bli kär på riktigt. Jag trodde att det bara var en liten fling från min sida och att hen hade tröttnat på mig.
    Så vad är egentligen problemet, om det är besvarat dvs!
  • Andiie87
    Men tack för de orden <3 Trodde inte att någon kunde förstå det. Den andre blev kär i mig först och jag borde stoppat det då... Sen gick tiden och vi hördes sporadiskt, hen har haft två förhållanden och jag hade hoppats att vi kunnat vara vänner för då hade jag kunnat berätta. Men vi föll för varandra och när jag precis skilt mig hörde hen av sig igen och då borde jag inte svarat tror jag, för då var det som att jag tillät mig bli att bli kär på riktigt. Jag trodde att det bara var en liten fling från min sida och att hen hade tröttnat på mig.
  • Andiie87
  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-16 00:01:36 följande:

[quote=79140870][quote-nick]Andiie87 skrev 2018-10-15 21:58:31 följande:[/quote-nick]Så vad är egentligen problemet, om det är besvarat dvs![/

Jag tror att hen inte skulle vilja träffa mig om jag berättade sanningen. Att hen skulle tycka att min lögn är för stor och inte gå att förlåta. Att inleda ett förhållande med det med i bagaget tror inte jag funkar.

Nej men skärp dig nu. Om den här personen kan vara någon som du kan dela ditt liv med bör du inte missa chansen. Punkt slut!
  • Andiie87
    Anonym (..b) skrev 2018-11-05 07:05:24 följande:

Hej mamma.

Glömde du att jag fyllde 22 eller brydde du dig bara inte? Jag saknar dig.

Jag saknar min lillebror.

Jag förstår inte vad ett barn kan göra så fel att den förtjänar att bli helt osynlig, kan du inte bara fråga hur jag mår?

nästa år kommer jag ännu en gång önska att du bara ska höra av dig.

<3
  • Andiie87

Du kan fly ifrån mig, och det är helt okej, men du kan aldrig fly ifrån dig själv. Men jag hade verkligen önskat att du tog och noggrant begrundade dig själv, en vacker dag. För, tänk om du hade förstått dig själv på ett djupare plan, och därav varit i kontakt med ett mer mänskligt du, hade du inte varit lyckligare då? För det är verkligen vad jag önskar dig, att få vara genuint tillfreds med dig själv, i all enkelhet. Jag kommer alltid att hoppas på att du får uppleva det någon dag! 

• Andiie87
    Anonym (Bara jag i världen.) skrev 2018-11-08 07:41:33 följande:

Kan inte låta bli att skratta lite när en del tror att kommentarerna i tråden är riktade till dem personligen eller handlar om personer i deras närhet,och inte förstår att dessa känslor och tankar är allmängiltiga.

Haha, tänkte samma sak!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!