Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag missar mitt livs kärlek på grund av det.
Ödets ironi.
Vi har inte träffats irl. Jag har inte legat med hens bästa vän.
[quote=79140870][quote-nick]Andiie87 skrev 2018-10-15 21:58:31 följande:[/quote-nick]Så vad är egentligen problemet, om det är besvarat dvs![/
Jag tror att hen inte skulle vilja träffa mig om jag berättade sanningen. Att hen skulle tycka att min lögn är för stor och inte gå att förlåta. Att inleda ett förhållande med det med i bagaget tror inte jag funkar.
Hej mamma.
Glömde du att jag fyllde 22 eller brydde du dig bara inte? Jag saknar dig.
Jag saknar min lillebror.
Jag förstår inte vad ett barn kan göra så fel att den förtjänar att bli helt osynlig, kan du inte bara fråga hur jag mår?
nästa år kommer jag ännu en gång önska att du bara ska höra av dig.
Du kan fly ifrån mig, och det är helt okej, men du kan aldrig fly ifrån dig själv. Men jag hade verkligen önskat att du tog och noggrant begrundade dig själv, en vacker dag. För, tänk om du hade förstått dig själv på ett djupare plan, och därav varit i kontakt med ett mer mänskligt du, hade du inte varit lyckligare då? För det är verkligen vad jag önskar dig, att få vara genuint tillfreds med dig själv, i all enkelhet. Jag kommer alltid att hoppas på att du får uppleva det någon dag!
Kan inte låta bli att skratta lite när en del tror att kommentarerna i tråden är riktade till dem personligen eller handlar om personer i deras närhet,och inte förstår att dessa känslor och tankar är allmängiltiga.