Inlägg från: Försöker mitt bästa |Visa alla inlägg
  • Försöker mitt bästa

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Än en gång sa du det som jag vill så gärna höra. Jag vågar inte tro på att du verkligen menar när du säger orden. Det är alltid samma förutsättningar. Jag förstår om du undrar varför jag gör saker som håller dig på en arms avstånd. Du frågade om jag var arg och mitt svar var nej. Jag önskar att jag hade haft mod och säga att anledningen är att jag är så kär i dig och jag behöver gå vidare utan dig eftersom jag snart går under av en längtan att bara få vara i dina armar.

• Försöker mitt bästa

Än en gång sa du det som jag vill så gärna höra. Jag vågar inte tro på att du verkligen menar när du säger orden. Det är alltid samma förutsättningar. Jag förstår om du undrar varför jag gör saker som håller dig på en arms avstånd. Du frågade om jag var arg och mitt svar var nej. Jag önskar att jag hade haft mod och säga att anledningen är att jag är så kär i dig och jag behöver gå vidare utan dig eftersom jag snart går under av en längtan att bara få vara i dina armar.

• Försöker mitt bästa

• Försöker mitt bästa

• Försöker mitt bästa

• Försöker mitt bästa

Jag vill ha mer än vad du ger. Jag önskar att det kunde gå en dag utan att jag tänker på dig. Du gör mig så glad men du är också orsaken till att jag gråter när ingen ser. Det gör stundtals så ont att jag får panikkänslor. Jag vet att jag behöver komma över dig för att må bättre.

• Försöker mitt bästa

Jag är rädd för att du har glömt mig. Det går inte en dag utan att jag har tänker på dig. Jag vill inget hellre att du hör av dig och säger att du är redo och du vill att jag blir din. Jag är så kär i dig och jag undrar om allt bara har varit ett spel från din sida eller om du har menat varje ord du har sagt.

• Försöker mitt bästa

Jag är rädd för att du har glömt mig. Det går inte en dag utan att jag har tänker på dig. Jag vill inget hellre att du hör av dig och säger att du är redo och du vill att jag blir din. Jag är så kär i dig och jag undrar om allt bara har varit ett spel från din sida eller om du har menat varje ord du har sagt.

• Försöker mitt bästa

Varje dag tänker jag på dig flera gånger. Jag är så kär i dig. Jag må ha varit känslokall för att skydda mig själv men jag är redo nu att visa att du är den jag vill ha. Jag vill inte tro att det är för sent. Våra minnen tillsammans håller jag kärt och längtar till att få skapa ett minne till. ??

• Försöker mitt bästa

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Vissa stunder får jag en sådan hemsk panikkänsla av att tänka att vi aldrig ska få ett tillfälle att prata med varandra. Varenda liten del i kroppen vill slänga sig på telefonen och ringa till dig. Jag vet att jag var jag som valde att gå min väg och det var ett svårt beslut.

I och med att tiden har gått har det klarnat för mig och alla pusselbitar har nu bildat en hel bild. Jag önskar så att du hade vågat anförtro dig till mig och inte låtit rädslan komma i vägen. Jag vågar tro på att du inte är en dålig man.

• Försöker mitt bästa

Jag kommer att behöva radera ut dig från mitt liv. Det krävs för att jag ska ha en möjlighet att släppa dig. Just nu pendlar jag mellan hopp och förtvivlan. Det är dags att inse att hoppet är påverkar negativt och jag skjuter upp de oundvikliga. Hur ont det än gör så kan jag inte fortsätta. 

• Försöker mitt bästa

Jag hoppas att du förstår varför jag, än en gång, för min egen skull behöver kapa de kontaktsvägar vi har. Jag tänker på dig varje dag och det gör bokstavligen talat ont i hela kroppen när saknaden är som störst. Jag förstår att jag inte är den som du tänker på varje dag, när du vaknar och när du somnar. Tänk om du hade känt det som jag hade känt. Detta fram och tillbaka förstör mig sakta men säkert. Jag behöver hitta styrkan som jag tappat för att klistra ihop hjärtat som gått itu. Du är speciell! 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!