Inlägg från: Anonym (Smaka lite..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smaka lite..)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-10 20:27:48 följande:

Det är då jag inte är så kaxig. Lätt att vara närainpå skrytsam när många är omkring... men idag när sista kollegan gick började mina händer darra. När jag tog ett steg så blev jag avbruten av nästa kollega som bestämde sig för att dyka upp helt random. Kanske var det ödet?

Har aldrig upplevt dig som den kaxiga typen. Enbart trygg, lugn och vältalig.

Ja kanske var det ödet? Eller bara ett skyll .. för att du inte är modig nog att ta det steget ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-10 22:06:01 följande:

Haha det är verkligen inte jag. Men ja, det e läskigt det där med att öppna pandoraas ask

Det förstod jag redan ;)

Ja, men ändå så blir man så frestad att göra det. Men hade jag haft mer att gå på så hade jag nog tagit det steget. Att ta lite mer plats och våga. Men det känns som att känslorna har svalnat... inte från min sida men från hens sida. Jag hoppas jag har fel men är rädd för att min känsla stämmer... tyvärr. Bara acceptera läger och gå vidare....
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 22:10:22 följande:

Det var roligt att för en liten stund fantisera om att du faktiskt kunde vara människan i mina tankar. Men det är du ju självklart inte, vilket just detta visar att du inte är.

Visst är fantasin härlig men verkligheten ännu härligare. Hoppas att du får uppleva din person så som du önskar.

Jag kommer ändå försöka bara vara, kanske ta lite avstånd från personen eftersom det är smärtsamt och jobbigt stundvis. Jag orkar inte med det just nu.. märker att jag tappat fokus och har svårt att se klart. Personen visar inget mer än blickar .. och nästan endast arbetsrelaterade samtal, dom få tillfällen då vi samtalar. Jag hade förhoppningar där ett tag om att personen skulle våga mer än så ... men det verkar inte som det. Jag blir frustrerad över dessa tankar .. hit och dit. Jag vet att intresse finns, men det kanske inte är tillräckligt nog för hen att ta ett ytterligare steg.

Vill hen ha mig så kommer hen visa det ...... och efter beslutet i går så förstod jag att hen kanske ändå vill ha mig i närheten.. men jag vill inte bara vara i närheten. Jag vill ha mer men mitt tålamod håller på att ge vika...

Vill personen något så får hen visa det tydligt...
  • Anonym (Smaka lite..)
    Fringe skrev 2019-05-10 22:46:26 följande:

Vad var det för beslut igår?

Det tänker jag inte berätta.. för det skulle avslöja mig. Nog för att jag inte tror att personen skulle se..
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Rå) skrev 2019-05-12 15:23:43 följande:

Är du beredd att lämna för din förälskelse? Varför kan du inte ta initiativet till det samtalet om du känner att detta är rätt för dig?

Jag vill lära känna personen först och se vart det leder. Det är flera gånger där jag känt att jag velat berätta men det har inte funnits rätt tidpunkt för det. Skulle personen visa mer .... så skulle jag faktiskt ta modet att berätta. Det är ett givande och tagande.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-12 08:06:31 följande:

Är du en person som inte tar för mycket plats? I det avseendet är du lik killen jag tänker på. Du nämnde tidigare att din crush skulle ta ytterligare ett steg. Låter som om hon redan har tagit ett tydligt steg nångång, visat dig var hon står?Eller han. Gillar du när hen jagar dig kanske, att du inte svarar på närmanden ;)

Nä jag inte en person som tar mycket plats ;) .. Dock är jag en kvinna.

Ja alltså blickar, lite närmanden av olika karaktär .. men inte mer än så. Jag gillar båda, både att jaga lite men även att bli jagad.
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-12 18:32:10 följande:

Får se om du tackar nej till en kyss imorgon, om tillfället ges ska jag komma över och trycka dig mot närmaste hårda yta. Men jag vill ha tid att dra ut lite på det om det händer. Du är för sexig för en snabb puss ;)

Hade han gjort det så hade jag gladeligen tagit emot kyssen och sett till att den inte tagit slut alltför fort ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-13 13:34:11 följande:

Aaaargh. Vi var ensamma! Varför slösade jag tid på annat istället!! Nästa gång ska jag fokusera på rätt sak.

Du får prioritera det viktigaste först ;) ..
  • Anonym (Smaka lite..)

Hur är det möjligt att känna alla härliga, jobbiga känslorna på en och samma gång?

Förbannad, glad, irriterad, härligt pirr, sårad, tillfreds ... osv. Börjar fundera hur normalt detta är?

Jag som ändå är rätt så bra på detta med känslor. I börjar är man lugn .. och tillfreds för att i nästa stund "go crazy" ... och inget är under kontroll.

Det tar sån energi.... Alla dessa känslor för dig äter upp mig. När jag ser på dig och du ser på mig .. är det som att allt försvinner och jag vill bara vara nära dig........... Fan! :(

• Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (H..) skrev 2019-05-16 03:48:01 följande:

är de inte då de är rätt?

Väldigt rätt.. men väldigt fel.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Asdfghj) skrev 2019-05-17 21:06:22 följande:

Jag älskar dig så det värker i mig. Det gör ibland så ont att jag tror att jag ska gå sönder. Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Jag vill så gärna att det ska bli vi. Men det går inte. Inte nu. Fan vad jag älskar dig! Önskar av hela mitt hjärta att du nån gång kommer säga det till mig med. Inget skulle betyda mer. Puss fina du!

Varför går det inte? Inte nu?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!