Fringe skrev 2019-05-10 22:10:22 följande:
Det var roligt att för en liten stund fantisera om att du faktiskt kunde vara människan i mina tankar. Men det är du ju självklart inte, vilket just detta visar att du inte är.
Visst är fantasin härlig men verkligheten ännu härligare. Hoppas att du får uppleva din person så som du önskar.
Jag kommer ändå försöka bara vara, kanske ta lite avstånd från personen eftersom det är smärtsamt och jobbigt stundvis. Jag orkar inte med det just nu.. märker att jag tappat fokus och har svårt att se klart. Personen visar inget mer än blickar .. och nästan endast arbetsrelaterade samtal, dom få tillfällen då vi samtalar. Jag hade förhoppningar där ett tag om att personen skulle våga mer än så ... men det verkar inte som det. Jag blir frustrerad över dessa tankar .. hit och dit. Jag vet att intresse finns, men det kanske inte är tillräckligt nog för hen att ta ett ytterligare steg.
Vill hen ha mig så kommer hen visa det ...... och efter beslutet i går så förstod jag att hen kanske ändå vill ha mig i närheten.. men jag vill inte bara vara i närheten. Jag vill ha mer men mitt tålamod håller på att ge vika...
Vill personen något så får hen visa det tydligt...