Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Hur ofta tror ni man träffar någon som det känns så här mycket med?
Hur ofta tror ni man träffar någon som det känns så här mycket med?
Typ aldrig.. men spelar väl ingen roll, slår vad om att du inte vågar göra något åt det ändå! :)
om jag vore en skylt så skulle jag nog vara rebellen till vänster.
hehe. känner igen mig i båda dessa skyltar ..
men också i denna:
gör mig som snyggast på bild i totalt mörker och med kamerablixten avstängd.
vet inte om jag känner mig bekväm eller obekväm med dig. du gör mycket inom mig svårt och rörigt men också såklart fint och härligt.
Jag förstår verkligen om du inte känner mig bekväm med mig. Jag försöker att knuffa dig ut för ett stup. Jag själv skulle vara livrädd och högst obekväm även om det fanns en tjock gummisnodd. Om jag inte kände dig genom mig själv skulle jag inte knuffa så hårt. Genom att jag känner dig genom mig själv vet jag att du skulle klara det. Jag klarade det. Men det är jättejobbigt innan gummibandet stannar. Tårarna sprutar i flera månader. (Ger man sig hän fullt ut tar det nog bara två månader med lite sporadisk eftersläckning därefter) Jag fick gå undan i vilrummet på jobbet minst 1-2 ggr i timmen och gråta så att tårarna sprutade. Gjorde slut på 4 kleenexaskar på en vecka. I bilen skrek jag samtidigt som tårarna sprutade. Du har ju sökt desperat i många år efter en lösning och när någon lite halvt mirakulöst förstår allt, dyker upp och ger dig förslag på lösningen vet du inte om du vågar... Jag kommer inte ge den slutgiltiga knuffen. Det hoppet måste du våga ta själv....
Jaja... du får gärna fortsätta som du gjort i många år. Det ger dig en psykisk balans. Du har en del att riskera att rubba den... Tex att stå naken med sina känslor inför världen. Resultatet av att jag monterat ner alla mina psykologiska försvar är att jag känner mig lugn och harmonisk och kan tillåta mig att känna livet fullt ut. Men till priset att jag kan inte se folk i ögonen mer än kort för det blir för mycket att bli bombarderad med deras känslor. Men det går bättre än jag kunde tro när man kompenserar med aktivt lyssnande på andra sätt... Till och med riktigt skönt!
Du har en balans och jag säger inte att det är rätt eller fel att rubba den för att få någon annan typ av balans. Nu har du i alla fall någon som vet typ allt om dig. Det är både skrämmande och lite skönt gissar jag... Skulle du råka snubbla och trilla nerför stupet trots att du inte vill kan du alltid ringa om det känns som att det är på väg att gå åt skogen...
Det är ju du som gillar berg-och-dalbanor och sånt. Jag hatar dem...
du är sexig i skjorta!
men helst hade jag sett dig helt utan kläder..
vad händer i helgen?