Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Snälla kan inte du bara bete dig som en jävla vuxen nån gång?!!! Du är 35 år och beter dig som en jävla fjortis!!!!
Ta och väx upp Lasse!!!
Snälla kan inte du bara bete dig som en jävla vuxen nån gång?!!! Du är 35 år och beter dig som en jävla fjortis!!!!
Ta och väx upp Lasse!!!
alla med beroende se på when a man loves a woman , gripande och verkligen en man som offrar allt men tyvärr for nothing ....
Fin några som skulle vilja skriva till
Till min älskade vän som har gått under jorden
Vill bara säga till dig att jag saknar dig, tänker på dig ofta. Vet inte om vi någonsin kommer ses igen, men du ska veta att jag alltid är din vän!
Finns så mycket som händer hela tiden som jag tänker att det måste jag berätta för dig , men sen minns jag att jag vet inte vart du är, jag vill inte heller veta det förrän allt är säkert och vi kan ligga och sola ute igen. Du vet vart jag finns den dagen vi kan ses igen.
XX växer , hon är stor nu, om några år är hon tonåring och jag försöker göra allt som står i min makt att hon inte ska hamna där du och jag har varit/är.
Jag har börjat träffa någon som jag är kär i , och om jag bara tillåter mig själv så kommer jag älska han. Berättat mycket om mig, om oss för han. Han tar det bra och förstår hur jag har fått kämpa för detta liv, allt vet han inte men han har sett ärren och jag har lovat att berätta en vacker dag.
Papa mår bra, och ja han är ju The Boss!
Saknar dig! / Din Vän
Till min ex-man:
Fuck you!
Till mitt barns pappa:
När du fick veta sanningen om mitt liv bröt du med mig, för jag den jag var. Jag är inte stolt över det liv jag levde. Men Jag har valt att lev ett nytt liv nu , samma stund som XX föddes bröt jag med det gamla Det går bra för mig jag är en Svenssons nu. Men du din fega jävel, har inte haft lust/vågat/ känt för att ta kontakt med ditt barn. Ditt eget kött och blod! Undra vem som är den fegaste boven av oss egentligen!
Du får leva ditt fina liv med din fru i ditt fina hus, om några år kommer XX att ta kontakt med hoppas att du behandla henne väl då.
alla med beroende se på when a man loves a woman , gripande och verkligen en man som offrar allt men tyvärr for nothing ....
oliver, jag tror jag älskar dig ! jag ångrar endel val här i livet men du är den rätta!!