• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Kärlek är underbart i början tills bråken börjar och man börjar görs slut och bli sams gång på gång. Allt efter de är politik. Den som visar minst är den starka. Visar du svagheter bygger du upp den andra och du blir påtrampad. Nyss kommit ut från de livet faktiskt. Grät och visade massor med känslor. Visade mig svag och gick på knä som en hund. För jag trodde på henne. Trodde på framtiden. Att jag kämpar nu så blir de bättre sen. Hon utnyttjade min svaghet emot mig. Körde över mig sen kastade mig. Idag har jag gått upp i vikt. Börjar bygga kropp igen. Klär mig bra och tar hand om mig själv. Har inte pratat med henne på över två veckor. Mår prima. Saknar henne gör jag. Tänker på henne hela tiden men inser att de e över. Och det är de som får mig att gå vidare. Har den du älskar lämnat dig har den en anledning. Sluta jaga svar och försök få tillbaka henne. Har hon eller han gått så har dom själva valt de. Då får dom stå sitt kast. Det är otroligt förnedrande att jaga efter någon som lämnat en. Jag har förnedrat mig själv ganska mycket. För vad? Absolut ingenting. Släpp de och gå vidare. Jag älskar dig föralltid och kommer aldrig vilja vara med någon annan än dig. De har jag hört 1000 gånger. Hon sa samma till den innan mig och kommer sägs de till den efter mig. Kärlek är en myt. Älska dig själv och din familj. Dom är eviga. Gråta och må dåligt över någon som inte bryr sig ett skit är inte värt de. Tänk tänk och ännu en gång tänk!

Hoppas de löser sig för alla er. Känner er smärta!

• Anonym

J

Anonym skrev 2013-01-13 15:05:56 följande:
    Kärlek är underbart i början tills bråken börjar och man börjar görs slut och bli sams gång på gång. Allt efter de är politik. Den som visar minst är den starka. Visar du svagheter bygger du upp den andra och du blir påtrampad. Nyss kommit ut från de livet faktiskt. Grät och visade massor med känslor. Visade mig svag och gick på knä som en hund. För jag trodde på henne. Trodde på framtiden. Att jag kämpar nu så blir de bättre sen. Hon utnyttjade min svaghet emot mig. Körde över mig sen kastade mig. Idag har jag gått upp i vikt. Börjar bygga kropp igen. Klär mig bra och tar hand om mig själv. Har inte pratat med henne på över två veckor. Mår prima. Saknar henne gör jag. Tänker på henne hela tiden men inser att de e över. Och det är de som får mig att gå vidare. Har den du älskar lämnat dig har den en anledning. Sluta jaga svar och försök få tillbaka henne. Har hon eller han gått så har dom själva valt de. Då får dom stå sitt kast. Det är otroligt förnedrande att jaga efter någon som lämnat en. Jag har förnedrat mig själv ganska mycket. För vad? Absolut ingenting. Släpp de och gå vidare. Jag älskar dig föralltid och kommer aldrig vilja vara med någon annan än dig. De har jag hört 1000 gånger. Hon sa samma till den innan mig och kommer sägs de till den efter mig. Kärlek är en myt. Älska dig själv och din familj. Dom är eviga. Gråta och må dåligt över någon som inte bryr sig ett skit är inte värt de. Tänk tänk och ännu en gång tänk! Hoppas de löser sig för alla er. Känner er smärta!

Tycker du det e konstigt att en säger samma saker till dom jag menar inte fan hänger man upp sitt liv på någon som inte vill nej då får man väl satsa på någon annan som faktiskt är på riktig .
  • Anonym
    Anonym (suck) skrev 2013-01-13 19:06:53 följande:
    Mamma:
    Jag är gravid. Vi ska ha barn i slutet på augusti eller början på september.
    Du får gärna ha kontakt med vårt barn men det ska vara på mina villkor. Du och jag har fortfarande inte kontakt även när barnet är fött och den kontakten jag kan gå med på gäller enbart om du villl träffa ditt barnbarn eller skicka present eller kort eller whatever.
    'Jag har inte ork att ha kontakt med dig då du stjälper istället för hjälper och tar så himla mycket energi från mig för att inte tala om att du trycker ner mig i skorna och raderar mitt självförtroende totalt.
    Mitt barn ska aldrig utsättas för det du utsatt mig för under hela mitt liv.     
    låter ju som min..............
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 19:44:26 följande:
    Jag känner mig så jävla ensam!

me to av någon anledning...
  • Anonym

Ensam e bättre. Har knappt gått två veckor och hon är med någon annan! Ha ha. Vilket skämt alltså två år tillsammans. Planerade att flytta och skapa familj tillsammans med barn och allt. Borde hata henne. Verkligen men de jag inte. Jag älskar henne än. Över allt annat men hon kommer aldrig få se mig svag igen. Hon får lycka till med den nya som hon smyger runt med och tror de går att dölja. I en liten stad som denna vet alla allt. Kör på din hjärtlösa fan. Allt du älskade va dig själv. Inte mig i alla fall.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 20:20:52 följande:
    Ensam e bättre. Har knappt gått två veckor och hon är med någon annan! Ha ha. Vilket skämt alltså två år tillsammans. Planerade att flytta och skapa familj tillsammans med barn och allt. Borde hata henne. Verkligen men de jag inte. Jag älskar henne än. Över allt annat men hon kommer aldrig få se mig svag igen. Hon får lycka till med den nya som hon smyger runt med och tror de går att dölja. I en liten stad som denna vet alla allt. Kör på din hjärtlösa fan. Allt du älskade va dig själv. Inte mig i alla fall.

Kram på dig! Har en till här:(. Hur mår du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 20:18:23 följande:
    me to av någon anledning...

Varför då? Kram på dig
  • Anonym

Till mitt ex Var du otrogen med den fula skatan?!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 21:47:48 följande:

Varför då? Kram på dig

Därför jag är helt ensam  med min kommna  natt panikångest, iof varit länge men ändå ...kram
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!