Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Kärlek är underbart i början tills bråken börjar och man börjar görs slut och bli sams gång på gång. Allt efter de är politik. Den som visar minst är den starka. Visar du svagheter bygger du upp den andra och du blir påtrampad. Nyss kommit ut från de livet faktiskt. Grät och visade massor med känslor. Visade mig svag och gick på knä som en hund. För jag trodde på henne. Trodde på framtiden. Att jag kämpar nu så blir de bättre sen. Hon utnyttjade min svaghet emot mig. Körde över mig sen kastade mig. Idag har jag gått upp i vikt. Börjar bygga kropp igen. Klär mig bra och tar hand om mig själv. Har inte pratat med henne på över två veckor. Mår prima. Saknar henne gör jag. Tänker på henne hela tiden men inser att de e över. Och det är de som får mig att gå vidare. Har den du älskar lämnat dig har den en anledning. Sluta jaga svar och försök få tillbaka henne. Har hon eller han gått så har dom själva valt de. Då får dom stå sitt kast. Det är otroligt förnedrande att jaga efter någon som lämnat en. Jag har förnedrat mig själv ganska mycket. För vad? Absolut ingenting. Släpp de och gå vidare. Jag älskar dig föralltid och kommer aldrig vilja vara med någon annan än dig. De har jag hört 1000 gånger. Hon sa samma till den innan mig och kommer sägs de till den efter mig. Kärlek är en myt. Älska dig själv och din familj. Dom är eviga. Gråta och må dåligt över någon som inte bryr sig ett skit är inte värt de. Tänk tänk och ännu en gång tänk!
Hoppas de löser sig för alla er. Känner er smärta!