• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2013-01-13 23:29:17 följande:
    Vem är du ???? hur ska man annars veta vilket efternamn du söker...

En före detta "brukare" kan man väl säga... Som egentligen adresserar detta till flera före detta "assistenter" som plötsligt bara gick upp i rök. :(
  • Anonym

Har lämnat honom  för gott ...panikångesten, rädslan  börjar lägga sig till bättre i natt  och lättnaden börjar kännas.

• Anonym

Till den finaste älskade person,love to you  ,,,gör bort dina rivaler som är efter dig , det lär bli ett helvete  med dom ...i alla fall har du mina äktade ord till dig .

• Anonym

come on  sweetheart , ska  livet gå ut på att värna om vad andra vill ha , men inte du , come to love nu och avsluta   ett kapittel i ditt liv ......come come Hjärta

• Anonym

Äckliga jävla pissråtta!! Dra åt skogen och du är den fegaste, falska personen jag någonsin träffat!! Att ditt ex var så jävla korkad att ta tillbaka dig efter typ 10 år?! Vilket jävla skämt!! Du var väl otrogen med henne mot mig va? Vilken falsk idiot du är! Hon sa till w att du hade sagt att vi aldrig var ihop!? Fegis! Men den tjejen är så jävla ful haha men tycker synd om henne att du var så jävla feg och var otrogen mot henne oxå! Vilken mogen kille du är NOT! En kille trodde att du var gay och då skrattade jag ihjäl mig nästan! Du och din nya tjej passar ju så jävla bra ihop! Du ser ut att vara gay och hon med! Hon ser ut som en flata! När dom såg henne på krogen fattade ingen att du kunde ta en sån ful tjej och byta ut henne mot mig. Kan väl erkänna att jag strulade med 4 killar första veckan som singel! Det du! Du fick ingen och lurade i ditt ex..... Haha, vilket jävla skämt!! Våran story är så jävla sjuk och det fattar inte du!! Men jag kan ditt jävla nummer utantill pucko! Efter ett år ihop så kan man det! Du måste ju ha sparat mitt nummer annars hade du svarat på smset och undrade vem det var! Haha! Nej, trodde aldrig att det skulle bli så här sjukt när vi sågs första gången för snart 2 års sen. Trodde att jag hade träffat världens finaste kille men du visade dig att vara sveriges största jävla omogna 77a som är en stor idiot! Du ljuger säkert för dina nära och kära! Men fråga tjejerna så förstår dom mig för det är alla tjejers dröm att få barn, men nu kanske din jävla otrohet har förstört mig resten av livet! Men lev du i din jävla fantasi värld och tro att du är 35 men du är 15 i sinnet!

• Anonym

Till mina nära och kära! Jag älskar er och tack för att ni finns. Livet skulle vara tomt utan er! Love you!!

• Anonym

Vad som än gör soch sägs whatever ...EN SAK HÅLLER JAG FAST VID ..det är bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig älskat och vinna .................KOMMER ALLTID STÅ FAST VID DET:

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!