• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Alla sår läker med tiden. Inget är komplicerat. Inget är omöjligt. Jag väntar på ditt samtal. Allt är annorlunda. De kan bara bli bättre. De e vi föralltid. Jag väntar L!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:08:04 följande:
    Alla sår läker med tiden. Inget är komplicerat. Inget är omöjligt. Jag väntar på ditt samtal. Allt är annorlunda. De kan bara bli bättre. De e vi föralltid. Jag väntar L!
    Alla läker men dom skapar ärr  och hjärtat kallnar av ....sen är det inte enkelt i gen.
  • Anonym

Ny sida. Kommer aldrig svika dig igen bebo! Ärr har vi alla. Vissa djupare än andra. Ge inte upp allt bara!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:31:04 följande:
    Ny sida. Kommer aldrig svika dig igen bebo! Ärr har vi alla. Vissa djupare än andra. Ge inte upp allt bara!
    Det får jag höra överallt   ge inte upp allt bara ,,,,Jag ställer frågan vad är det som är på gång och vad ligger bakom detta verkar inte sannolikt att man får ett sånt uttal utan anledning  , kan åtminstone svara så man vet .
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:52:51 följande:
    Det får jag höra överallt   ge inte upp allt bara ,,,,Jag ställer frågan vad är det som är på gång och vad ligger bakom detta verkar inte sannolikt att man får ett sånt uttal utan anledning  , kan åtminstone svara så man vet .
    Så jag åtminstone får en chans att välja....
  • Anonym

Är du den jag verkligen tror att du är? I så fall ring mig istället. Så får du reda på precis allt du vill veta! Det är annorlunda nu ska du se!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:58:49 följande:
    Är du den jag verkligen tror att du är? I så fall ring mig istället. Så får du reda på precis allt du vill veta! Det är annorlunda nu ska du se!

vem är du???
  • Anonym

Kom tillbaka, Jag älskar dig och kan inte leva utan dig

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!