Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ja önskar att all den trauma ja fått av dig kunde vara värt de.. ja önskar att ja gav all den kärleken till nån som gav mig samma tillbaka! Varför blev ja en sån som ger så mycket när ja verkligen älskar nån? Varför e ja så dum att ja förväntar mig samma tillbaka? 😔 

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-03-26 21:21:20 följande:
    Det är något jag också frågar mig typ dagligen. Varför lägger man så mycket kärlek, när man inte får någon tillbaka?
    Vi har fått lära oss ett sätt ifrån barndomen, hur ska man kunna veta annat när man inte fått lära sig? 😔

Som någon sa till mig, de e inte fel att ge när man "känner" att de e rätt.. känslor kan ingen styra över, men man kan ge sig de man förtjänar genom att tillåta sig själv att bestämma över sina känslor! Att inte låta någon trampa på en, o framförallt.. lyssnar dom inte på andras tankar o känslor så e nåt fel.. o vi som faktiskt e genuina me våra känslor ska lära oss att inte ge allt till svin..bara för att man hungrar efter kärlek...🥺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Johanols skrev 2024-04-11 16:02:53 följande:

Den här låten är inte så värst bra. 

Varför dela den då?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Auditanne skrev 2024-04-09 18:56:39 följande:

Din skithög! Varför sa du då att du skulle komma ut om jag gick förbi dig? Du lurar en hela tiden och sviker. Jag hatar dig!

Sluta slösa energi på fanskapet!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Miruky) skrev 2024-04-08 21:24:27 följande:

Den dagen du flyttar o jag slipper se dej ibland då ska jag fira att jag slipper se mitt livs största misstag.

Flytta själv?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-04-13 01:18:13 följande:

Ett råd till er därute.. Misstänker ni att någon kan vara en narcissist, tro på det och gå vidare. Ingen ni bör involvera er med! Hemska människor

Anonym (Over again) skrev 2024-04-13 01:18:13 följande:

Ett råd till er därute.. Misstänker ni att någon kan vara en narcissist, tro på det och gå vidare. Ingen ni bör involvera er med! Hemska människor

Blev visst dubbelt nu...men prata me nån i våld i nära.. de e lättare att komma vidare då.. plus att dom e duktiga på att få en att förstå att de inte e ens egna fel..🌺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-04-16 12:46:11 följande:
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-04-16 10:58:26 följande:

Blev visst dubbelt nu...men prata me nån i våld i nära.. de e lättare att komma vidare då.. plus att dom e duktiga på att få en att förstå att de inte e ens egna fel..🌺
    Jag hade tidigt en misstanke om det, men utan erfarenhet så lät jag det fortsätta. Jag försökte istället förstå saker, förändra.. #BIGMISTAKE

Nu har jag lärt mig mycket och har en helt annan insikt.

Run Forrest run!
    Varför försökte du ens om du hade misstanke om de?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    1omtänksam skrev 2024-04-19 01:24:54 följande:

Nu har du flyttat in i mitt huvud igen. Kanske för att ljuset kommit åter? Fantasier och drömmar om dig. Mina händer hade velat dansa på din hud. Mina öron lyssna och höra dig berätta mer om det liv du levt och hur du har det. Människor du mött. Fan. Hatar det här. Men du väcker min nyfikenhet och min lust än. Känner både själslig och sexuell attraktion till dig.Fortfarande. Men du har ingen aning. Att jag tänker på dig nu. Förlåt. Jag vågade aldrig säga den här sanningen till dig. 

Tragiskt 😔 säg de! 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-04-20 21:49:26 följande:
    För att jag hade inga kunskaper om detta och för att jag samtidigt vägrade vilja tro det. Har man djupa känslor för någon så vill man konstigt nog tro det bästa om den personen. Verkligen jobbigt när man läst på lite, och nästan varenda punkt stämde in klockrent. Då inser man hur lurad och förd bakom ljuset man blivit, av dessa manipulerande och hemska människor.
    Ja förstår precis! Men finns de nån i dn familj som har liknande tendenser? För uppväxten förklarar faktiskt mycket mer än va man tror.. tex, min mor sa inte förän nåt år sen att min bror har narcissistiska drag på papper.. de förklarade en hel del..

Nu har ja ingen kontakt me nån av dom..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-04-20 21:49:26 följande:
    För att jag hade inga kunskaper om detta och för att jag samtidigt vägrade vilja tro det. Har man djupa känslor för någon så vill man konstigt nog tro det bästa om den personen. Verkligen jobbigt när man läst på lite, och nästan varenda punkt stämde in klockrent. Då inser man hur lurad och förd bakom ljuset man blivit, av dessa manipulerande och hemska människor.
    Mitt ex e me 100 procent fullblodsnarcissist, om inte psykopat me narcisstiska tendenser.. 

När man ser honom ute..så får han en att känna sig såå trygg. Han utstrålar något som inte går att beskriva..men ingen annan har det. 3,5 år kastade ja bort på de krypet.. de e över 2 år sen nu..o ja drömmer fortfarande om de han gjorde, som han gjorde mig illa..o just den här tiden på året så kommer de ofta som en käftsmäll! 

Så ja vet precis hur de känns att älska någon me hela sin själ o de enda man får tillbaka e att man blir ignorerad, dumpad alltifrån 2 veckor till 9 månader för att han siktat in sig på andra kvinnor..när dom inte var lika roliga som mig så fiskade han in mig igen.. men ja vann sista gången!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!