Anonym (Over again) skrev 2024-04-20 21:49:26 följande:
För att jag hade inga kunskaper om detta och för att jag samtidigt vägrade vilja tro det. Har man djupa känslor för någon så vill man konstigt nog tro det bästa om den personen. Verkligen jobbigt när man läst på lite, och nästan varenda punkt stämde in klockrent. Då inser man hur lurad och förd bakom ljuset man blivit, av dessa manipulerande och hemska människor.
Mitt ex e me 100 procent fullblodsnarcissist, om inte psykopat me narcisstiska tendenser..
När man ser honom ute..så får han en att känna sig såå trygg. Han utstrålar något som inte går att beskriva..men ingen annan har det. 3,5 år kastade ja bort på de krypet.. de e över 2 år sen nu..o ja drömmer fortfarande om de han gjorde, som han gjorde mig illa..o just den här tiden på året så kommer de ofta som en käftsmäll!
Så ja vet precis hur de känns att älska någon me hela sin själ o de enda man får tillbaka e att man blir ignorerad, dumpad alltifrån 2 veckor till 9 månader för att han siktat in sig på andra kvinnor..när dom inte var lika roliga som mig så fiskade han in mig igen.. men ja vann sista gången!