Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Tvärtemot den jag fiktivt skriver till. Han skulle kunna strimla sönder mitt hjärta med bara ett par ord om han så hade önskat.
Mitt sista inlägg här har allt jag behöver o e mer än nöjd. Rensat bort meningslösa människor ur mitt liv o släppt in nytt. Lycka till alla : )
Oj, såpass. Tror det är ganska vanligt här att man känner igen sig och tänker det kanske är en själv det handlar om.
Usch blir lite svettig av detta och vill inte skriva för mycket. En sak kan jag säga, han är äldre än mig. Ganska mycket.
Jag vet att du är fem år äldre än jag, jag känner inte åldersskillnaden. Jag gillar dig verkligen jätte mycket och saknar dig. 💛
P.S. Det var jag som ringde till dig igår.
De skulle vara kanon om vi slapp familjelivs jävla skitreklamer oxå!
Du har ett av de vackraste leenden jag någonsin sett. När våra blickar möts känner jag att det bränner i bröstet och jag blir så knäsvag. Säg till mig om du bara är trevlig mot mig eller om dina leenden och blickar mot mig speglar något personligt intresse. om jag visste säkert skulle det göra det så mycket lättare.