• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Önskar att jag hade sagt NEJ till dig för 1,5 år sen! Jag var kär och dum och trodde på din jävla story! Om jag hade vetat det här skulle jag ha sagt nej för ett år sen också! Vad är det du inte fattar?!

Jag var dig trogen, men ändå sökte du en trogen tjej på webben och var otrogen?!!!!!!!!!!

Hur går det ihop?! Hur i helvete tänkte du?! Var du ens kär i mig?! Det känns som att du tog den första jävla bästa skatan! Du är den knepigaste persoen jag någonsin har träffat och den omognaste!!

Snart 35 år och beter sig som en jävla omogen fjortis?! Du blir arg på mig för ingeting?! Du skäms väl över din jävla otrohet! Det är rätt åt dig att jag pratade med J ivåras.

• Anonym

Jag saknar dig. Jag saknar dig utav bara helvete. Kan du inte försöka förlåta mig? Snälla... På onsdag fyller du år, och jag tänker skicka ett grattis-sms till dig. Även om du sagt att du aldrig mer vill ha med mig att göra. Sen, efter att jag skickat det, kommer jag låta dig vara ifred. Vill du ha kontakt så borde du kunna min nummer utantill, för du har väl raderat den från din telefon. Snälla älskade *namn*. Förlåt mig. Jag vet att jag sårade dig, men kan vi inte bara vara vänner? 

• Anonym

Varför försöker du att bli av med mig? Förstår du inte att vi aldrig kommer prata med varandra igen. Klipp du om du vill och det känns båt för dig. Själv vet jag vad jag vill och det är att vara med dig så mycket som möjligt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-29 20:23:02 följande:
    Varför försöker du att bli av med mig? Förstår du inte att vi aldrig kommer prata med varandra igen. Klipp du om du vill och det känns båt för dig. Själv vet jag vad jag vill och det är att vara med dig så mycket som möjligt.
    Utan och prata(-:
  • Anonym

Saknar dig. Vi hade det så bra när vi träffades.. Står snart inte ut du är i mina tankar hela tiden !

• Anonym

förlåt för att jag beter mig som jag gör mot dig ibland...! gör det bara för att jag tycker så himla mkt om dig och är så rädd för att du inte känner samma för mig. Det finns ingen som du! men jag är så rädd att bli sårad...

• Anonym

Mitt skulle till min ex make. Vilket svin du är vilken hemsk maniska du är rakt igenom. Du vet inte hur man behandlar en kvinna. Mig behandlade du som ett svin. Vi hade inte varit gifta i ett år innan du blev medlem på en sex sida.. självklart kom detta inte fram innan vi var skilsmässa. Du hade din nya i våran säng i vårat hem. Du kom hem till mig efter du varit med henne. VILL BARA SÄJA ATT DU ÄR DEN ÄKLIGASTE OCH STÖRSTA SVIN SOM FINNS

• Anonym

Du är helt underbar! Jag kan inte sluta tänka på dig! Älskar brunhåriga killar!

• Anonym

Jag avskyr att se dig hela tiden. Se hur du går som om du ägde världen, som om inget rör dig i ryggen. Jag tycker inte ens om den jag trodde att du var längre, men den du verkligen visade sig vara fick mina känslor att försvinna nästan genast som fallande löv, ett efter ett faller de tills bara kala grenar finns kvar.

Och ändå gör du mig ännu så ont, hur kunde du? Jag känner mig fortfarande så arg och så besviken. Jag trodde du var ärlig och rakryggad men ack så fel jag hade. Jag öppnade mig för dig blev sårbar för dig. Nog såg du det, nog märkte du? Och du körde på ändå, inte helt oskyldigt skulle jag tro. Utan baktankar, visst kanske det. Men så beter man väl sig ändå inte, det måste du väl förstå? 

Jag svalde min stolthet och berättade för dig för jag tänkte dumt nog att vi kanske kunde skiljas åt som vänner. Såpass mycket hade du ändå betytt för mig att jag inte bara ville bryta utan att ge dig en förklaring, inte bara bryta utan ett avslut. Jag hoppades på att få någon förklaring ifrån dig med, men istället fick jag bara tvetydigheter och sedan ingenting. Inte ett ord. Jag valde att bryta med dig för att det jag kände var fel men jag hade trott att vi kanske skulle kunna säga något till varandra som att det inte var rätt med tanke på omständigheterna, att i ett annat liv kanske. Att vi skulle ta något slags farväl av varandra och inte behöva gå runt och bära på ilska och obesvarade frågor. Och när jag sa att vi kanske borde prata så menade jag faktiskt precis det, prata, inte rulla runt i buskarna.

De känslor man har de har man, eller så har man det inte det är ju som det är. Men du borde varit man nog att säga det i så fall det var allt jag ville. Istället valde du att plötsligt ignorera mig, inte ett ord, inte tillstymmelsen av en förklaring, inte någonting. Inte ens det var jag värd, att du kunde sett mig i ögonen, stå för vad du gjort och sagt som det var. Istället valde du att tiga och sedan ljuga folk rätt upp i ansiktet med den där iskalla tomma blicken jag aldrig kunde anat att du hade. Och vilka bortförklaringar sedan, minnesförlust? När jag såg den där blicken första gången började jag förstå vem du egentligen är. En feg, iskall, ynklig människa som skiter i allt när det gäller att rädda ditt eget skinn.

Och under allt det där den lille spinkige pojken med dåligt självförtroende. Han som svor att ingen skulle se ned på honom igen, som bestämde sig för att bli en man, för att ta för sig. Han som skulle vara stark. Det gick för långt och istället blev du tom. Att behöva se dig nästan varje dag är en pina men också en påminnelse om vad som faktiskt är viktigt här i livet. Den verkliga, vackra, varma, uppriktiga och ärliga kärleken. Den har inte du och den kommer du nog aldrig att få uppleva. Mitt i all ilska är jag så innerligt tacksam över att inget mer än det som var blev, så tacksam över att jag inte behöver ha någon som dig i mitt liv. För det är jag ändå skyldig dig något sorts tack.                                                                                                                                                                                                

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!