• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-10-24 10:43:36 följande:
    Samt så vet du ju säker med att  en del i min familj är psykstörda. Om du inte visste det så vet du det nu.
    Jag vill att du ska veta detta jag svarar på ,dom är inte pålitliga ,så det är inte dig jag inte litar på,om du inte redan vet så vet du också det nu , och jag vet  att det blir lycka att komma bort särskilt efter ett svar dom gav    ..men slutet gott allting gott. Lycka till med allt och stor kram och ett stort Ta hand om dig,{#emotions_dlg.flower} Jag kör stenhårt på detta endast nu.
  • Anonym

Borde sluta tänka på dig. Borde inse att allt är över mellan oss. Men något gör så att du fortfarande existerar i mina tankar. Kan inte släppa dig, du är i mina tankar dag som natt. Min högsta önskan är att jag en dag vaknar upp på morgonen och inte saknar dig längre...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-24 23:01:30 följande:
    Borde sluta tänka på dig. Borde inse att allt är över mellan oss. Men något gör så att du fortfarande existerar i mina tankar. Kan inte släppa dig, du är i mina tankar dag som natt. Min högsta önskan är att jag en dag vaknar upp på morgonen och inte saknar dig längre...
    Du tog orden ur min hjärna, jag önskar dig lycka till och hoppas att det funkar. Både för dig och för mig.
  • Anonym

Hoppas vi kan ses snart , det är vad jag föreslår ...{#emotions_dlg.flower}

• Anonym

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, tänk om allt vore annorlunda så jag kunde få tala om det för dig.
    Du finns i ständigt mina tankar och min största önskan här i livet är att du och jag skulle bli ett par för vi passar så bra ihop. Hur länge jag än behöver vänta på dig så kommer jag alltid att finnas där för dig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 10:55:16 följande:
    Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, tänk om allt vore annorlunda så jag kunde få tala om det för dig.

Du finns i ständigt mina tankar och min största önskan här i livet är att du och jag skulle bli ett par för vi passar så bra ihop. Hur länge jag än behöver vänta på dig så kommer jag alltid att finnas där för dig.

Håller med dig fullt ut.. Att det ska vara så jävla svårt att släppa någon som det inte funkar ihop med. Man saknar personen jämt och varje gång det plingar till i telefonen , då hoppas man på att det är personen som skriver. Jag vet inte hur många gånger man har knappat in nummret på

Mobilen och påbörjat ett sms men sen insett att det är fel att skicka iväg det där smset . Jag saknar honom jämt fast jag inte borde.
  • Anonym

Det var en sak att du läste mina tankar när vi var ihop men du valde att tiga ihjäl våran relation, ljuga och bedra, SLUTA för i h'vete att gröta runt i huvudet på mig och sluta läsa mina tankar.

• Anonym

Godnatt.. Saknar dig.. hoppas att du någongång kommer höra av dig igen .. :/

• Anonym

Jag märker bara mer och mer att du inte är så intresserad av mig längre. Jag kommer att sakna dig och det vi har haft :'(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-26 20:35:31 följande:

Jag märker bara mer och mer att du inte är så intresserad av mig längre. Jag kommer att sakna dig och det vi har haft :'(

Eller det ni inte haft kanske tomTungan ute förlå´t att jag kommentera.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!