Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Önskar) skrev 2024-02-15 18:04:40 följande:
    Med all respekt men din åsikt om min person rör mig lika lite som en fis i rymden. 
    Tvärtemot den jag fiktivt skriver till. Han skulle kunna strimla sönder mitt hjärta med bara ett par ord om han så hade önskat.     
    Ber om ursäkt, menade de inte som ett personangrepp.. vill man beblanda sig me nån som har en sån makt över ens hjärta? Ja hade nog oxå varit feg då
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (SKEN) skrev 2024-02-16 16:38:35 följande:
    Nej det är jag som ska be om ursäkt.. Jag var hård i mina ord eftersom du hade helt rätt. Gällande honom är jag en fegis och säkert fegare än vad du eller andra hade varit i samma situation.

Jag tror han kanske vill ha kontakt med mig igen. Men jag är inte säker. Långt tidigare frågade jag om han trodde vi skulle kunna bli vänner igen. Hans svar var - jag tror inte det.  
    Näe, ja tycker du ska vara rädd om dig själv ist..hitta nån du inte behöver vara feg inför..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-22 20:11:11 följande:

Mitt sista inlägg här har allt jag behöver o e mer än nöjd. Rensat bort meningslösa människor ur mitt liv o släppt in nytt.  Lycka till alla : )

Grattis till dig som kan släppa saker så fort..lycka till
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2024-02-24 00:34:47 följande:
    Kan hända, men jag vet inte. Vi har aldrig haft privat kontakt. Hen har dock mitt nummer... Jag har inte fått hens nummer direkt ifrån hen. Så att googla upp det och ens så bara ringa så att det syns som hemligt nr och bara lägga på känns inte bra att jag gör. Än mindre ta samtalet, om det inte är uppskattat. 
    Finns en risk att personen inte vill ha med mig att göra just nu, situation som inträffade... så jag vågar inte vara den som tar initiativet. Har bett om det lite diffust, på andra sätt, det har inte gått sä bra... dock inte såpass att det ger mig några direkta svar vad hen ajälv känner just nu. Vi kan inte prata med varandra längre på den platsen vi tidigare har setts, och troligtvis fortfarande kommer att ses...
    Varför måste man köra ett sånt spel? Varför inte bara vara öppen o ärlig?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-02-25 18:57:39 följande:

Oj, såpass. Tror det är ganska vanligt här att man känner igen sig och tänker det kanske är en själv det handlar om. 

Usch blir lite svettig av detta och vill inte skriva för mycket. En sak kan jag säga, han är äldre än mig. Ganska mycket. 

E han 55 kanske?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-02-26 07:22:59 följande:

Jag vet att du är fem år äldre än jag, jag känner inte åldersskillnaden. Jag gillar dig verkligen jätte mycket och saknar dig. 💛
    P.S. Det var jag som ringde till dig igår.

Ny nu?
  • Anonym (HeartOfFreya)

De skulle vara kanon om vi slapp familjelivs jävla skitreklamer oxå!

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Someone) skrev 2024-03-03 22:33:29 följande:

Du har ett av de vackraste leenden jag någonsin sett. När våra blickar möts känner jag att det bränner i bröstet och jag blir så knäsvag. Säg till mig om du bara är trevlig mot mig eller om dina leenden och blickar mot mig speglar något personligt intresse. om jag visste säkert skulle det göra det så mycket lättare.

Så tänker nog hen oxå 😜
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!