Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2024-01-24 19:32:28 följande:

Lite onödigt vetande för att bli avstängd från FB så krävs de att du SJÄLV har skrivit eller lagt upp nåt olämpligt. Så att nån har sett till att man blivit avstängd e skitsnack. 

Undra sa flundran om gäddan e en fisk.

Alltså om folk rapporterar dina inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-02 20:26:11 följande:

Vilket misstag ..... Såhär i efterhand.

Vad? Om du vill berätta? :)
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-03 16:24:06 följande:
    Ibland ska man bara avstå saker o fortsätta med sitt eget.
    Sant! Iaf om de ändå inte leder till nåt vettigt
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-03 23:55:44 följande:
    Finns inget seriöst längre
    Klart de finns.. men man måste nog bryta sina egna mönster först
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-05 22:36:19 följande:
    Tvivlar starkt på de antingen så e personen inte klar med sitt. Eller så e de nån omogen lek o har inte vuxit upp riktigt. Just den här personen de handlat om skulle jag gjort vad som helst för men hon e på en plats där jag redan varit. Jag e oldschool o varken vill eller orkar med nåt omoget förhållande.
    Du hade säkert bara otur då.. men e de återkommande får man nog rota lite i sin uppväxt..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (SKEN) skrev 2024-02-06 18:15:58 följande:
    Du kan bara vänta tills hon mognar. Jag förstår mig inte på personer som håller på med lekar. Varför leka med någons känslor?     
    De gör bara människor som inte vet vem dom själva e..lr så e dom bara genuina assholes!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-02-05 22:36:19 följande:
    Tvivlar starkt på de antingen så e personen inte klar med sitt. Eller så e de nån omogen lek o har inte vuxit upp riktigt. Just den här personen de handlat om skulle jag gjort vad som helst för men hon e på en plats där jag redan varit. Jag e oldschool o varken vill eller orkar med nåt omoget förhållande.
    Men ja, du har rätt.. ja e oxå oldschool.. antingen gillar man nån lr inte..o ska de vara då e de allt lr inget..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Önskar) skrev 2024-02-14 21:59:19 följande:

Om du visste vad jag saknar dig. 
    Hur kunde du påverka mig så mycket. 
    Försöker tänka på annat, för jag vet ju att det inte finns en chans.

Tycker du jag är feg?  

Ja, du verkar feg
  • Anonym (HeartOfFreya)

De gör ont att ta avstånd från dig mamma, men ja klarar inte av de här mer.. ja förstår nu varför saker har blivit som de blivit! Man kan aldrig förvänta sig att bli älskad av någon...man måste älska sig själv..😔

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!