Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag ångrar mig.......förlåt
Jag ångrar mig.......förlåt
Kan du inte bara ligga med mig så jag får dig ut mitt system?!
Jag tänker bara på hur det skulle vara och ångrar att jag gick ifrån dig den där natten!
Visst vet du att tatueringen representerar Dig? För jag VILL inte glömma...
Jag är så olycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till, jag bara stirrar på din "Online"-symbol på FB så länge du är online. Önskar att du kunde skriva till mig
det här med kärlek(-: , så tycker jag det ärunderbart att bygga det på vänskap med värme i första hand ,på dig man känner sig trygg med och litar på .det betyder allra allra mest.
Kan du inte bara försvinna ur mitt huvud, onda vackra illvilliga underbara kvinna. Går ju inte en sekund utan att tanken på dig dyker upp. Jag vill ju ha dig även om jag vet att jag inte borde, och nej, jag missar inte dina små subtila vinkar, jag försöker så gott det går att blunda för dem... snart går det inte längre. Du har på något sätt lyckats ta dig in i mitt huvud och stuvat om så till den milda grad att snart kommer jag att släpa med dig hem, slita av dig dina kläder, slänga ned dig i sängen och se till att du får ditt straff.
Hur kunde jag vara så naiv och tro att du faktiskt tyckte om mig? Förstår inte riktigt hur något som kändes så rätt när vi sågs bara var en illusion från min sida. Jag tycker verkligen om dig men det som inte får någon näring det dör ut. Så hör inte av dig och väck mina förhoppningar igen då du ändå inte vill mer.
Jag vill ha dig. Så snälla, var med mig. Jag älskar dig.