• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-08-27 21:55:55 följande:
    E det menat hade det varit oss nu så jag antar att ditt beslut är rätt och nu vill jag inte va ett hinder mer utan mer så du gör rätt i det och lycka till hoppas du finner lyckan det menar jag .

Vill också berätta att det finns inga fel tidpunkter om man vill bara i vilja så jag förstår och önskar dig all lycka i världen och jag med.
  • Anonym
    Anonym (High) skrev 2012-08-27 15:38:38 följande:
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig. Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt. Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna.. Är det menat är det menat.. Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.

Låter fint men vem försöker du lura det e du själv som inte vill .
  • Anonym
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig.
    Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt.

Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna..

Är det menat är det menat..

Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.
    finns inget är det menat  så är det ,  bara ren ovilja och  lekeri .du gör nog  helt rätt i att leva livet .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 22:26:22 följande:
    finns inget är det menat  så är det ,  bara ren ovilja och  lekeri .du gör nog  helt rätt i att leva livet .
    så finner den andra sann lycka (-: Solig
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 21:07:30 följande:
    ...Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln
    för att stoppa om dig inatt.
    När Du somnat så byter jag täcket mot mig själv
    och vilar på min hemlighet...
    Vad som var har varit, det gör mig ont att minnas, älskar dig än dock.

En gång så var det tillräckligt för mig för att ge upp allt. Det kanske det är fortfarande, kan inte svara på det förrän jag känner vad som finns där med dig. nära.

Det spirar varje gång jag ser dig, sedan i näst kommande ögonblick kommer sorgen.

Det är en hemlighet vi bär. Du och jag.
  • Anonym
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig.
    Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt.

Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna..

Är det menat är det menat..

Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.
    e det menat så e det menat  herregud ,det handlar inte om o tro på gud utan att tro på sig själv .
  • Anonym

din jävla apa!!!! Tjejen har nu mejlat den nya!

• Anonym

Jag trodde du var intresserad av mig också, men tydligen inte
    Nu är du hos henne och jag känner mig bara så jävla blåst!

• Anonym

Förlåt mig, jag vill inte såra dig men det känns ändå som att sanningen måste komma fram. Jag älskar dig, men vissa av dina sidor och egenskaper är så frustrerande. Det jag vill ha fram är detta. Nu när du vet vad jag finner jobbigt - vill du fortfarande ha mig så finns jag här och ja, dina brister de accepterar jag bara du vågar vara dig själv!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!