Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag undrar om något du sa och gjorde var äkta? Var allting bara en falsk skepnad, ett skådespel? Detta lär jag aldrig få svar på.. men om det är så, då är du en hemskt rå och kall människa.

• Anonym (Over again)

Grattis till er som löst era problem, men vissa är totalt omöjliga att lösa tyvärr.

• Anonym (Over again)

Många av de som säger att de har ett stort hjärta, visar sig inte ens ha något, de är mer en ulv i fårakläder där djävulen gömmer sig.

• Anonym (Over again)

De som dog i går hade
    planer för i morse.

Och de som dog i morse
    hade planer för i kväll.

Ta inte livet för givet.
    Ett ögonblick kan förändra
    allt.

Så var förlåtande och
    älska med hela ditt hjärta.

• Anonym (Over again)
    Anonym (Tänker på dig) skrev 2023-11-09 10:51:17 följande:

Varför hånlog du åt mig utanför Filmstaden? Jag har upptäckt att du inte alls är den person som du utger dig för att vara.Du njuter av att sparka neråt....Du är precis som alla andra,finns inget speciellt med dig som jag trodde.

Tyvärr är det alldeles för många falska människor ute i samhället, det är vidrigt
  • Anonym (Over again)
    WHEN I WAS A
    CHILD I WAS
    AFRAID OF
    GHOSTS.
    AS I GREW UP
    I REALIZED
    PEOPLE
    ARE MORE
    SCARY
  • Anonym (Over again)
    Anonym (If) skrev 2023-11-10 08:19:29 följande:

Over again, du målar upp tjejen som knäpp men ärligt talat verkar du ha lite issues själv.  Lätt att skylla på andra . 

Jag skickar mycket här som inte berör det, utan bra texter som är värda att notera.

Och som sårad och trasig inombords, så vräker man ibland ur sig dumma saker i ren frustration. I en depression så har man issues, det kan jag hålla med om.

De som varit med tex. narcissister blir rätt skadade efter det för en lång tid framöver, om inte för all framtid skulle jag vilja säga. Och knäpp är nog fel ordval..
  • Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2023-11-10 08:21:18 följande:
    Undrar lite detsamma. Hur vet han att den där kvinnan hånlog? Kan ju vara något han tolkat in i all sin deppighet. 
    Det var inte jag som skrev att någon hånlog.
  • Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2023-11-10 09:51:23 följande:
    Nä, men ditt andra alias.
    Va? Nej det är någon annan.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (If) skrev 2023-11-10 10:06:45 följande:

Hur vet du att hon är narcissist? Eller har du satt en diagnos på henne själv? 

Va, det var ett exempel.. Många påhopp nu!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!