Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (W) skrev 2023-11-02 20:13:35 följande:
    Varför skickar du inte detta till henne/honom? Jag vet att jag hade velat höra exakt dom orden av mitt ex? Mitt ex kunde inte heller släppa på garden fick mig att tro att det skulle göra allt omöjligt, så jag gav upp.
    Jag hade problem att släppa in en kvinna av olika anledningar, men då jag väl gjorde det så hade hon gett upp. Det är sorgligt att då var tydligen känslorna helt borta plötsligt, något inte jag kan förstå?

Så fungerar inte jag, mina känslor hade kommit tillbaka om jag hade fått gensvar.

Tyvärr så tar många kvinnor det så personligt, fast det inte har med det alls att göra.

Det är tungt att förlora någon på det viset.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-11-02 20:39:52 följande:
    Kanske för att du avvisade henne så länge? Sånt kan slå hårt på en kvinnas självbild. Att känna att hon inte är önskvärd eller uppskattad.
    Förstår att hon tröttnade. Känslor kan, helt naturligt, svalna av när man ständigt också får en kall, isig hand till respons. 
    Riktigt så var jag inte, men det fanns många omständigheter som gjorde att det blev som det blev. Men som sagt kan jag förstå det på sätt och vis, men inte att man helt tappar känslorna.

Har jag haft känslor för någon då dör de aldrig helt, de ligger mer vilande. Men man får nog jobba för att få de tillbaka, men med rätt ord och genuint intresse så hittar jag tillbaka.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-11-02 21:07:15 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Människan jag tänker på har ljugit sig blå sen första gången vi hade ett samtal online så i stort blir det svårt att avgöra.

Är det dock rätt person så hatar jag honom. Hatar!  Vi får väl hoppas att så inte är fallet Tungan ute
    Nej, du kan vara lugn jag har inte ljugit ett enda ord så vi känner inte varandra. Jag är en mycket ärlig människa och för snäll för mitt eget bästa.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-11-02 21:21:04 följande:
    Ja, eller så var det bara ett naivt önsketänkande från bådas håll Solig

Jag har nämnt ungefärlig ålder på den människa jag riktat mina meddelanden till i denna tråd och medlemmen Over again påstår sig vara i en helt annan ålder.

Talar han sanning så känner vi inte varann. Personen i mina tankar är dock en lögnare av rang och därav helt omöjligt att veta säkert. 
    Ingen fara för att jag vet att det inte kan vara du av andra skäl. Men det är svårt att tro mig då, om det var en notorisk lögnare. Men jag är ärlig och för din vetskap hatar jag lögner och lögnare.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-11-02 21:54:01 följande:
    Jag med. Det finns inget värre än lögnare eller folk som ignorerar en. Det skulle väl vara personer som för sig med fysiskt våld då kanske. 
    Ja det håller jag med om, sånt håller jag inte heller på med.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-11-03 06:08:48 följande:
    Ok. Du verkar desto mer flitig med att länka till olika låtar utan att förklara  närmare kring låtvalen.

Lite lustigt att han gjorde precis detsamma när han försökte uttrycka sina känslor. Undrar om du gillar Björn skiftnyckel också.
    Nej Björn Skifs är inte direkt min musik, men han har gjort några okej låtar.

Lustigt att du säger det där med att uttrycka sig med musik, måste jag säga. Men det är inte direkt något jag gör, men känner igen beteendet.

Jag uttrycker mig personligen.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!