Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

@26 mindre bra egenskap men bra med insikt

• Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-04 21:34:46 följande:

Jag tänker på dig, oftare än jag någonsin skulle erkänna om du frågade. Jag skriver en del, både här på forumet och för mig själv, för det ger ett inre lugn. Givetvis hade jag helst av allt ringt dig eller skickat ett sms, för du hade något som fick tiden att gå och saker att lösa sig. 

En fråga  vad har du att förlora ? Du verkar ju ändå sakna personen o betyder säkert nånting för dej
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-04 21:58:02 följande:

Jag vill inte vara trubbel eller ett problem för någon, han om någon förtjänar inte det. Ska jag vara egoistisk för att jag saknar honom?  

Han är helt klart något speciellt. 

Handlar inte om att vara egoistisk känslor e inte egoistiska man kan alltid prata o även be om ursäkt om man gjort nåt. Men du väljer ju själv hur du vill må
  • Anonym (Enigma)

@ 26 : Vad har du gjort för att den här personen drar sej undan ? Eller har den andra gjort nåt. Bara undrar för de ska ju krävas lite för att nån drar.

• Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-05 21:32:14 följande:

Enigma, jadu, det var jag i mitt esse. Omständigheter, osäkerhet, för mkt på en gång, gamla mönster. Inte bra, inte attraktivt och för mkt. 

Ahhh en moodkiller
  • Anonym (Enigma)

Man måste för de första veta vad man vill till 100% sen binda sej till de. Det finns inte plats för en massa misstag som kan göra mer skada än nytta man måste släppa allt annat. Bli klar med allt gammalt för risken e att man förlorar nåt som kunde bli riktigt bra om man har en ryggsäck med ouppklarat vad de nu än kan vara. Alla kan bli sårade en del väldigt mycke även om dom inte erkänner de. Att bli sårad av den man älskar gör så ont. 

• Anonym (Enigma)

@ 26 : Du kanske borde ta en funderare på vad de e värt för dej att att ha personen i ditt liv

• Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-05 22:18:11 följande:

Enigma, det är värt väldigt mkt. Det här är en man som har något som jag inte träffat på förut. Han är klok som en bok, han är rolig och trygg. 

Alla e rädda att blotta sina känslor men vad kan egentligen hända om man gör de jag tror att man kan tjäna mer på de  i mitt fall så fattade hon nog att jag blev sårad på nåt sätt. Been there
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-05 22:25:40 följande:
    På vilket sätt blev du sårad? 
    Att hon inte var klar med sitt gamla o tog de inte på allvar att få ta skit när man vill hjälpa. De höll på för länge de o för många gånger. Men de finns en sak jag aldrig berättade för henne.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-05 22:31:16 följande:
    Och det var? 
    Jag sa alltid att jag ville uppnå själslig ro o hon frågade hur ska du uppnå de ? Hon var min själsliga ro bara genom att finnas så jag uppnådde den till slut. De var lite som ( Du e bara en människa i världen men du kan också vara hela världen för en människa ) 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!