Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 21:28:25 följande:
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-11 21:07:55 följande:
    Går vidare

Hm.. Gjorde du tillräckligt? 
    Gjorde hon tillräckligt ?  De faller alltid på killen att "Kämpa" hon gjorde val som fick fick mej att glida iväg  sen att få en hel roman av hennes kompis vad hon tycker  vissa saker ska man inte lägga sej i oavsett hur bra kompis hon än e  där ruttnade jag
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 21:55:37 följande:
    Nej, absolut inte att en ska kämpa. Det ska komma från bägge håll men nu är det ju dig jag skriver med? När du skriver att det är ditt livs kärlek så blir man nyfiken. Jag vet hur mkt jag skulle kämpa för mitt livs kärlek nämligen. 

Vad har er vän med er att göra? Vet ditt livs kärlek om det ens? 
    Inte min vän  dom e rätt tighta så hon vet nog vad hon skrev för 2 veckor sen  sånt där kan få vem som helst att dra. Varför hör du inte av dej till din då
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 22:12:38 följande:
    Och du vet att the love of your life vet om det här? Alltså inte gissar?  Jag tycker att utomstående ska hålla sig utanför.

Jag vet inte hur det går, vi pratar en del och det känns bra. Vi ska ses när han kommer hem. 
    Då får du lycka till
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 22:27:09 följande:
    Synd att du ger upp. Du verkar genuin i dina känslor på ngt sätt. Det märks när ngt når en öm punkt hos dig, vi är alla människor så det är inte konstigt. Får jag fråga hur gammal du är? 
    Ger inte upp jag låter de rinna ut bara har inte sett eller pratat med henne på väldigt länge så de blir som gröten låter man den stå framme så svalnar den
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 22:41:52 följande:
    Men du minns henne säkert i detalj. Om ni börjar prata igen då.? 
    Så kan de ju va
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 23:36:18 följande:
    Vad kan va? 
    Att du minns henne i detalj eller att gröten blir varm om ni börjar prata igen? 
    Båda eller nån av de vem vet
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 23:40:13 följande:
    Ja, du om någon vet väl, tänker jag? 😜
    Är ju dina känslor och tankar du kan styra över så att säga 😊
    Styr väl inget direkt 
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-11 23:50:01 följande:
    De gör du väl? 
    Vem skulle annars styra? 🙂 
    Man kan ju alltid låta de va me
  • Anonym (Enigma)

Sista jag skriver här dags o gå vidare mot nya saker.......

• Anonym (Enigma)

@auditanne. Han e garanterat nån sorts psykopat skulle dra jävligt fort sånt där skit kan man ju inte ha i närheten.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!