• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Lite kär??) skrev 2012-07-23 00:38:54 följande:
    Kyss? Slut? Hur kan det va slut om det inte ens varit oslut
    Du ville ju inte bli ihop IGEN för du hade den där fula skatan på G!!!
  • Anonym

Sluta ljug då din jävel!! Jag VET att det är sant. För jag har sett vad du skrivit, så sluta ljug!! Säg den satans jävla sanningen ist! Blir så arg, för jag hatar lögner. Och så går du och pratar om mig för andra? VIsst det är okej, men det är inte okej att överdramatisera mig! Få mig till och låta värre än vad det är. Ja, jag är gravid, men jag har inte såna humörsvängningar som du påstår!! Du får det till att låta som att jag blåser upp och skriker på dig för minsta lilla. Att jag blir helgalen och kastar saker omkring mig. Men jag varken skriker på dig eller kastar saker omkring mig. Jag kan bli lite sur, ja. Men det blir såfan du också ibland. JAG märker nog av bäst själv av mina humörsvängningar, för det är JAG som känner dom. Och det enda har varit att jag är överkänslig. Har lätt för att gråta. Jag har inga humörsvängningar så jag blir arg.

Varför vill du att ditt ofödda barns mamma, den du säger dig älska, ska låta så dålig? Som värsta bomben som kan exploderar vilken minut som helst? Jag förstår inte? Eller är det för att andra ska tycka synd om dig? Du vill att det ska låta som att du är den bästa pojkvännen du bara kan som står ut med en tickande bomb? Såfall har du lyckats, gissar jag på iaf.  Du kan ju lura dom som inte känner mig så bra, och dom som inte alls har träffat mig och dom som känner dig bättre. Men du förlorar all min tillit.

Och så får du andra till och tro att du är den som tänker på pengar inför det kommande barnet. När sanningen är att det är du som spenderar alla dina pengar på saker till dig själv direkt när du fått dom på kontot och jag är den som sparar alla mina pengar och ber dig om och om igen att lära dig spara. Men du lyssnar inte.

Om jag inte hade varit gravid med dig så hade jag sett till och träffat dig så snart som möjligt och gjort slut. För sånt här orkar jag inte med. Tror jag iaf, om jag inte hade varit helt nerbruten och trott att jag inte kunde få nån bättre, har ju hänt mig i tidigare förhållanden.

• Anonym

Jag vill inte ha dig! =( Blä... du är så ful, du har två barn så nej tack!!!

Vi kan vara kompisar inget mer, jag måste hitta mig själv först!!!

• Anonym

Dra åt helvete hela jävla gänget!! Är så less på att jag ska se till att vi ska träffas och så!!!

Blä över er!!! Ni kan väl för fan också bestämma nåt eller?!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 00:19:13 följande:
    jag gillar verkligen dig. Kan du inte komma över så kan vi dricka te och mysa?
    nej tack!! Du får hitta en annan tjej.... :P
  • Anonym

Är så knäckt för jag träffade i  helgen och förstår inte vad du håller på med!

Dra åt helvete och det är bara bra om vi INTE håller kontakten!!!

För jag blir knäckt varje gång jag ser dig, och det känns som att det river upp såren igen. Men det verkar du inte fatta! =( Så om du vill nåt så får du höra av dig, för det tänker inte jag göra!!

Det är du som har betet dig som en jävla svin och inte jag! Du kan väl för fan visa att du är äldre än mig, men folk tror ju att du är mycket yngre pga ditt jävla betende!!

Nej, jag har inte blivit bi heller, jag ville bara se hur du tog det!!! haha, eller jag kanske är bi! Who know! :P

men hej då för en sista gång!

• Anonym

Till mitt jävla ragg som inte fattar nåt! !

Du pratar inte skit om mina vänner för då kan du dra åt helvete!!!

Ha ett bra liv! Jag vill inte bli ihop med en idiot!

• Anonym
    Anonym (lång tid) skrev 2012-07-24 23:30:56 följande:
    Det har nu gått ett år sedan vi slutade prata, och jag tänker på dig varje dag. Hur mår du? Vad gör du nu för tiden? Jag saknar våra skratt, och jag saknar din röst. Fan att det blev såhär. Förlåt för allt. Ett helt år, och det gör lika ont nu.. 
    Det är bara bra med mig och barnen! Hur är det med dig då? Tänker på dig också, fast det gick åt helvte! Är fortfarnade ihop med tjejen! Hur är det själv då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!