• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

jag e inte ett dugg tacksam för det jag får , för det är inte värt något och betyder inget i mina ögon  det lilla som man ska slita röven i bitar för . behåll skiten jag går ett annat håll.

• Anonym

Jag hatar dig för allt det du har gjort mot mig.. ibland kan jag t om önska att du skulle låta mig och sonen vara i fred. Men varför drömmer jag om dig/oss var och varannan natt?! Du har redan gett bort ditt hjärta igen, till en kollega. Jag skulle aldrig vilja ha dig tillbaka, men ändå finns du där i mina drömmar. Där är du precis som du var förut, och inte den kalla och egoistiska person som du är nuförtiden. Snälla låt mina drömmar va fria från dig...

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-07-19 11:45:37 följande:
    Gråter
    varför gråta om du e kär.....då ska man va glad.
  • Anonym

nu e det över här. förlåt att jag har varit irreterad sur allmänt förbannad ,ledseno hela baletten ,men det är jobbit och inte lätt att bryta upp alltid inget man gör för nöje men med omsorg.Gråter
    nu äntligen kan jag le i gen och det stora  leendet  är bara Hjärta  till dig.

• Anonym

om du tvekar så sjung så här should i stay or should i go now, should i stay or should i go now, if i go it want be trouble, but if i stay it want be double...should i sty or should i go ....................

• Anonym

Du var så fin och jag föll pladask, jag hoppas verkligen att du vill träffa mig igen!
    Tycker det är min tur.  

• Anonym

Till L****a

Det jag mest är besviken på är att du inte bad mig om ursäkt och du visa ingen ånger. Varför kan du inte låta oss vara. Han begick ett sne steg o det var inte för att han var kåt eller var kär i dig, det var pga hans barndoms problem o saknaden efter bekräftelse från kvinnor som ledde till otrohet. Här hittar du inte kärlek, så sluta förnedra dig själv och låt mig, min man och vårat barn vara.

Till min man

Jag vet att du ångrar dig och skäms varje dag, jag tycker du har kämpat bra med att vinna tillbaka mitt hjärta. Älskling mitt hjärta är ditt hjärta.. Ibland gör det så ont att jag vill lämna dig men o så gör du mig lycklig igen o det e varje dag. Du vet när jag säger att jag ska fixa lite i badrummet o låser dörren.. då sätter jag på kranen, sätter mig på golvet och gråter. Men jag vill inte att du ser... Mitt hjärta är så brustet men jag ler o låtsas att allt är okey med mig. Ligger ni fortfarande med varann? Snälla om ni gör det, säg det och befria mig... vet att du älskar mig och det tvivlar jag aldrig på för du gör sannerligen allt för mig och du visar mig kärlek varje dag men jag är olycklig nu älskling, försöker förlåta men ack vad det går dåligt.. Det är sällan en människa kan erkänna detta men jag vet att jag förtjänar bättre än dig och det vet du också för jag har inte varit annat än underbar, har varit den bästa, förstående, snällaste och omtänksamaste frun, det vet du och det säger även hela din familj och dina manliga/kvinnliga vänner till dig.

• Anonym

Jag älskar dig, men älskar du mig fortfarande?! Varför ville du ha en puss?!!!

Vi båda har båda gjort bort oss, men jag älskar dig ändå!!!

I love you!!

• Anonym

Jag är så jävla kär i dig, men fattar nada vad du håller på med!

=(

• Anonym

Jag känner i mitt hjärta att du är mannen för mig har aldrig känt det så starkt förut och jag vet att du kände en massa du med. Du får den tid du behöver och det enda jag kan göra är att vänta och hoppas på att du väljer mig. För du är utan tvekan värd att vänta på. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!