Till L****a
Det jag mest är besviken på är att du inte bad mig om ursäkt och du visa ingen ånger. Varför kan du inte låta oss vara. Han begick ett sne steg o det var inte för att han var kåt eller var kär i dig, det var pga hans barndoms problem o saknaden efter bekräftelse från kvinnor som ledde till otrohet. Här hittar du inte kärlek, så sluta förnedra dig själv och låt mig, min man och vårat barn vara.
Till min man
Jag vet att du ångrar dig och skäms varje dag, jag tycker du har kämpat bra med att vinna tillbaka mitt hjärta. Älskling mitt hjärta är ditt hjärta.. Ibland gör det så ont att jag vill lämna dig men o så gör du mig lycklig igen o det e varje dag. Du vet när jag säger att jag ska fixa lite i badrummet o låser dörren.. då sätter jag på kranen, sätter mig på golvet och gråter. Men jag vill inte att du ser... Mitt hjärta är så brustet men jag ler o låtsas att allt är okey med mig. Ligger ni fortfarande med varann? Snälla om ni gör det, säg det och befria mig... vet att du älskar mig och det tvivlar jag aldrig på för du gör sannerligen allt för mig och du visar mig kärlek varje dag men jag är olycklig nu älskling, försöker förlåta men ack vad det går dåligt.. Det är sällan en människa kan erkänna detta men jag vet att jag förtjänar bättre än dig och det vet du också för jag har inte varit annat än underbar, har varit den bästa, förstående, snällaste och omtänksamaste frun, det vet du och det säger även hela din familj och dina manliga/kvinnliga vänner till dig.